Met 3 zussen hier 1 nacht gelogeerd in kamer Klaver. Geweldig!
Goede bedden en de kamer is groot en schoon. Fijne douche.
Boer Cees is naast boer een geweldige en vriendelijke gastheer.
Wij (of ik) komen zeker terug.
liefs J, N en I
Tag: klaver
Met 3 zussen hier 1 nacht gelogeerd in kamer Klaver. Geweldig!
Goede bedden en de kamer is groot en schoon. Fijne douche.
Boer Cees is naast boer een geweldige en vriendelijke gastheer.
Wij (of ik) komen zeker terug.
liefs J, N en I
Wat een mooie B&B hebben jullie gebouwd. En bedankt voor de informatieve rondleiding en het heerlijke ontbijt. We komen graag weer terug als we in de buurt zijn.
R, F, T & B
Top verblijf op 1e kerstdag.
Mooie kamer; Klaver. Heerlijk ontbijt verzorgd door gastvrije Cees.
We komen nog een keer terug als de koeien buiten staan!
Groet, R. (opgegroeid in Aarle-Rixtel), S. &. J.
Dank voor de goede zorgen, gastvrijheid en fijne, comfortabele kamer! Jammer dat het weer slecht was, maar daar kunnen jullie niets aan doen :0
Groetjes,
M., M. en J.
Beste Cees en Lies,
Na de drukte van ons huwelijk hadden we echt even rust nodig! Nou, dat is gelukt! We hebben genoten van de omgeveing, de "om de wei"-wandeling en het heerlijke bed! Ook de douche was echt ontspannen!
Ook in deze gekke corona-tijd hadden we door de "kerstbal-oplossing" voldoende bewegingsruimte! Alles is schoon en netjes!
De ontvangst was zeer prettig en attent!
H. (ons dochtertje van 5) vond vooral de rondleiding heel leuk!
Wij komen zeker een keer in de zomermaanden terug, om de koeien in de wei te zien!
Heel erg bedankt voor dit ontspannende weekend!
Ga vooral zo door! Heel authentiek!
Liefs
M., J. en H. uit DuhHaag!
Beste Lies & Cees,
Bedankt voor het fijne verblijf en uitstekende ontvangst.
Héérlijk geslapen in een prachtige, ruime en schone kamer.
We komen zeker nog eens terug!
W. J. R. & R. uit S.
het was heel leuk, en we hebben veel leuke dingen gedaan. het was een leuk verblijf en we hebben van het ontbijt genoten. groetjes e.
ik en mijn gezin hebben heel erg genoten van t klaver. leker eten, mooie dieren. wat wil een meisje als ik nog meer?
ik vond het een geslaagd weekeingje weg. xxx I.
ik vont het bij de koeje en bufels keijke leuk
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx z.
We hebben 2 fijne nachten in Klaver gehad.
Suc-6 met de b&b!
S. R. T. en W.
Fijne 4 persoons kamer en hebben genoten van het boerenlandschap, ontbijt heerlijk op ons terras.
Ga zo door Cees en Lies
Groetjes,
R. M. E. en M
Heerlijk geslapen in de ruime 4-persoonskamer. Lekker ontbijt en jullie enthousiasme en gastvrijheid hebben we gewaardeerd. De kinderen waren blij met de rondleiding in het spelen in het "zwembadje" 🙂
H., M., R. & T.