'Loop' gerust even bij ons binnen

Wij bieden onze gasten:

Uitzending gemist?

Ons niet op tv gezien? Klik hiernaast op de knop om te kijken.

Blijf op de hoogte

Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Anderen over ons

Lees wat onze gasten van ons vinden

4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 495 reviews)
Uitstekend
Heel goed
Gemiddeld
Slecht
Verschrikkelijk

Komfortables Landidyll

17 juni 2026

Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.

Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.

Ich komme jederzeit gerne wieder.

Avatar voor Bernhard
Bernhard

It was very nice

11 juni 2026

Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.

Avatar voor Gina
Gina

Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.

23 april 2026

Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.

Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)

Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.

Fijne grote bedden.

Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.

Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.

We waren echt welkom! Top!

Avatar voor Karen van den Broek
Karen van den Broek

Antwoord van B&B In de Wei

Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.

Alles was prima geregeld

8 april 2026

Rust, service en gastvrij

Avatar voor Brigitte
Brigitte

Midweekje

4 april 2026

Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.

Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.

Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.

Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.

En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.

Avatar voor Sjon Danja Vroomen
Sjon Danja Vroomen

Antwoord van B&B In de Wei

Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk wakker worden

mei 30, 2021 696

Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.

Echt genieten!

Echt genieten!

okt 19, 2023 622

Heerlijke overnachting in een mooie comfortabele kamer gehad. Goed verzorgd allemaal en een heerlijk ontbijtje! Het uitzicht was echt genieten! Bedankt voor de gastvrijheid! Groetjes, T., B., O. en L.

Topweekend

Topweekend

mrt 25, 2024 414

Cees en Lies, We hebben hier een topweekend gehad met onze vriendengroep.Bedankt ook voor de rondleiding Vriendengroep Veldhoven-Dongen

Ontbijt B&B in de wei

Prettige kamer

jun 4, 2024 387

Hr. en mevr. Wij vonden het een prettige kamer en een heerlijk ontbijt.U was erg vriendelijk en naar mevr. hebben wij gezwaaid.Hartelijk bedankt en tot ziens. G. en T. O., Katwijk aan Zee

Felt at home

Felt at home

apr 8, 2024 447

Thank you for a nice stay,we felt like at home, we will definitely come back some day. See you soon. M. i K. Dziękujemy za miły pobyt,czuliśmy się jak w domu, na pewno kiedyś wrócimy. Do zobaczenia wkrótce.

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Om van te genieten

apr 22, 2023 545

Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Positieve kracht

nov 3, 2022 662

Beste Cees en Lies, Hartelijk dank voor het verblijf in de B&B.Jullie verhaal heeft ons diep geraakt. Moeilijk om te horen welke dilemma's een boer kan tegenkomen in Nederland.Mooi dat jullie er positieve kracht uit hebben gehaald en de B&B…

Rauwven in het Hurkske nabij B&B in de wei

Een aanrader!

apr 13, 2023 582

We werden -ondanks we te vroeg aan kwamen- op een aangename manier ontvangen. Zeer leuke ontvangst.Onze gastheer en gastvrouw hebben ons tot in de puntjes een zeer fijn verblijf verzorgd. Kamer 'Klaver' vonden we heel netjes, erg ruim en knap…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Nice and calm

aug 21, 2020 1104

Thank you for this yummy breakfast and the cozy room. It was really nice and calm.We will probably come again 😀 R. A. and C. Z.

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Goede bedjes

jul 11, 2024 404

Dag Cees, Wij hadden hier een prettig verblijf. Dank voor de rondleiding, ontbijt was heel lekker, goede bedjes en douches... Succes en groeten van,J., J., N. en H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Voor herhaling vatbaar

aug 21, 2021 821

Beste Cees en Lies, Wij hebben genoten van ons verblijf op jullie B&B. Zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes, M & M

Vleessalade

Een geweldige plek!

jun 17, 2023 567

Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Netjes verzorgd en aangenaam

aug 5, 2021 841

Beste Cees en Lies, We hebben een prettig verblijf gehad op jullie mooie b&b.Alles is netjes verzorgd en aangenaam. Vanuit hier mooi de omgeving kunnen verkennen en fijn kunnen ontspannen.Wellicht tot ziens! J. & I. en X.

Zo prettig

Zo prettig

jul 12, 2024 425

Bedank, voor gastvrijheid. wij voelde ons zo prettig. Groetjes,R. S.

Zaligheid

Zaligheid

feb 14, 2023 522

Wat een zaligheid hier.Fijn ontvangst, heerlijke koffie, schone kamers. Top. B., N., (voor de 2e keer) & Thera

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Ga zo door

aug 26, 2021 837

We hebben genoten van 't fietsen in de mooie rustige omgeving. En van Uden (leuke stad).Jullie hebben een mooie en ruime bed & breakfast. Goed ontbijt en prima geslapen op de bedden.Ga zo door. Groetjes, P. en T.

Nice place

Nice place

jan 1, 2023 675

Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Ontzettend genoten

jun 25, 2022 613

We hebben ontzetten genoten van heerlijke uitzicht en rustige omgeving. Ook het ontbijt was super verzorgd.Kortom, genoten! Groetjes, Fam. V.

Ontbijt B&B in de wei

Mooie ervaring

sep 25, 2023 591

Mooie ervaring, lekker ontbijt. F. &. C.

Zalige B&B

Zalige B&B

mei 21, 2023 639

Wat een aangename plaats om te verblijven, jullie zalige B&B! We genoten ervan. Rustige kamers, goede bedden, uitnodigend ontbijt en ook lekker en ruim voldoende!Zalige rustige omgeving. Een plaats om terug te komen...!Dankjewel voor de vriendelijke bediening. Groetjes uit Roosdaal,…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Gewoon top!

aug 22, 2022 611

Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)

Gasten bij BBQ B&B In de wei

Hele mooie accommodatie

jun 16, 2024 472

Lieve Cees & Lies Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid! Een hele mooie accommodatie met ruime en fijne kamers. De rondleiding over het erf was leerzaam en het vlees van de BBQ heerlijk 🙂 Vriendegroep uit Hadee 🙂

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Hele fijne plek

sep 16, 2022 607

Beste Boer Cees Dank voor de goede zorgen en de leuke rondleiding! Een hele fijne plek om te zijn!Tot ziens! I.

Nevel in de wei

Dank, dank

sep 28, 2023 560

Beste fijne Boer Kees 4 prachtdagen doorgebracht in jullie mooie B&B. We hebben genoten van alles, zowel binnen als buiten en het pracht weer eind september werkte ook nog mee.B&B is een pracht lokatie met een pracht boer 🙂 en…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wij hebben genoten

aug 16, 2020 924

Lieve Cees & Lies, dankjewel voor het fijne verblijf in jullie gloedjenieuwe B&B! De gastvrijheid was fantastisch. Ondanks dat we "last minute" kwamen omdat er kamers vrij waren en geen èchte koeienfans zijn, was de rondleiding kei leuk. De service…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

I-N D-E W-E-I

aug 17, 2022 576

I-ntens genotenN-ooit meer vergeten D-ank jullie welE-nthousiaste gastheer & gastvrouw W-akker worden in de natuurE-itjes bij 't ontbijtI-n de wei is een toppertje Liefs, G.-B.-R.-J.Deinze (België)

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie B&B

okt 11, 2022 704

Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek

Bezoek B&B In de wei

Gastvrijheid

dec 3, 2023 416

Beste Lies & Cees, Bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten!Wie weet tot ziens! Groetjes, J, E, R, B, R, M, N, M, T, A, R en R.

Familiekudde

Mooie plek

jun 18, 2023 521

Heerlijk genoten van het uitzicht over de groene wei. Wat een mooie plek. Veel dank voor de gastvrijheid en de twee heerlijke (vroege! 😉 ) ontbijtjes.Een goede zomer gewenst! S. & J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een heerlijk plekje

jun 20, 2021 846

Wat een heerlijk plekje om tot rust te komen. Wat een fijn uitzicht en mooi weer (maar of jullie dat in de hand hebben...) Bedankt voor de goede zorgen en gezellige praatjes. D. &. R.

Mooie plek

Mooie plek

dec 16, 2024 510

Dankjewel voor de gastvrijheid en alle goede zorgen op deze mooie plek. A. en H. P.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top weekend

mei 29, 2022 607

Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar

Hele fijne, mooie, rustige plek

Hele fijne, mooie, rustige plek

apr 2, 2023 547

Lieve Cees & Lies, Hele fijne, mooie, rustige plek, die ons onze lastige situatie laten -> laat (zo ontspannen zijn we) vergeten. We komen graag terug als de koeien buiten lopen en de natuur mooi groen is. Liefs R. en…

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Top voor elkaar

okt 22, 2023 622

Bedankt voor de gastvrijheid!Top voor elkaar!Heerlijk geslapen en een prima ontbijt. S., S., J., M. en T.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Delicious

jul 4, 2021 925

Le déjeuner était d-e-l-i-c-i-e-u-x.The breakfast was d-e-l-i-c-i-o-u-s. L. J'ai bien aimée le déjeuner, il était vraiment bon. Les lits sont très comfortables et j'ai passé un bonne nuit.I like the breakfast, it's very delicious. The beds are very comfortable and…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Genoten van het verblijf

sep 16, 2021 951

Wij hebben genoten van het verblijf bij jullie op de boerderij en de voor ons heel andere omgeving.Mogelijk dat wij nog eens langs komen als wij op bezoek zijn bij onze dochter in Nistelrode.Voor wat rest alle goeds toegewenst met…

Ontbijt B&B in de wei

Gezellig

okt 15, 2023 708

Gezellig weekend gehad in dit mooie huisje op deze mooie plek.Goed verzorgd en een lekker ontbijt gehad. Groetjes, collega's ABS

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Op en top

jun 8, 2022 596

Beste Cees & Lies, Hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid. Wat een prachtige B&B op een prachtige locatie.Alles is op en top geregeld.Heel veel succes in de toekomst. D. & K. - Achterhoek

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Wat een fijne B&B

mrt 3, 2023 490

Een wilerkoers voor onze zoon in Schijndel, dat betekend overnachten van uit het Noord Oosten, Spijk (GN). Via een speurtocht uitgekomen bij jullie. Wat een fijne B&B. Daar mogen jullie trots op zijn. M., L., M., en A.

Nevel in de wei

Heerlijk rustige plek

apr 17, 2024 408

Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice

erg gastvrij!

erg gastvrij!

jan 7, 2024 450

tweede keer bij jullie en het voelde weer erg gastvrij!Bedankt voor de goede zorg. Groetjes, R. & B.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een echte aanrader

sep 3, 2021 843

Super leuke & gastvrije gastheer/-vrouw.Mooie rustige locatie met veel groen. Een echte aanrader dus, als dit is waar je naar op zoek bent.Natuurlijk moeten de beestjes {koeien} ook even benoemd worden. Leuke, schuwe, maar toch nieuwsgierige beestjes.Veer succes gewenst, wie…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Welkome afwisseling

jul 18, 2021 1102

Wat een heerlijk verblijf!Heerlijk geslapen, genoten van de rust. De ontvangst was hartelijk en gastvrij.Ontbijt was heerlijk.Een welkome afwisseling in ons stadse bestaan. Bedankt! GroetjesD & L

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Hartelijk onthaald

jul 11, 2022 693

Hartelijk onthaald, ondanks de kleine wijziging in het aantal personen.Gezellig verblijf gehadGoed bedden +++ Bedankt voor het aangename verblijf. Groetjes,E. & K.

Ontbijt B&B in de wei

Heerlijk ontbijt

jun 23, 2024 390

Beste Cees, dank je wel voor je gastvrijheid. Kamer was mooi en het ontbijt was heerlijk. H. en W. uit K.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Bed + Breakfast waren TOP

aug 24, 2021 934

Hallo Cees!Wir waren für eine Nacht auch der Fahrad-Tour zum Meer bei euch. Es hat uns sehr gefallen.Bed + Breakfast waren TOP. Alles is so, wie man es auf einen Bauernhof erwarten darf: seht entspannt, ruhig und mitten im Grünen!…

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Top

dec 17, 2023 398

Zeer gastvrije ontvangst, mooie schone frisse accommodatieHeerlijk geslapen en fijne douche.Ontbijt Top Veel suc6 in de toekomstmisschien tot wederziens D, R, en R. B.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk geslapen

dec 4, 2022 850

Bedankt voor de gastvrijheid. We hebben heerlijk geslapen en genoten van het ontbijt.Mooi om te zien hoe jullie op een duurzame manier werken. Alle goeds!J, H, en V

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lovely time

dec 17, 2022 952

I have spent lovely time with well sleep and enjoyed the breakfast.I wish you the Marry Christmas and a Happy New Year with family. J. from Poland

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

ein Vergnügen

aug 7, 2022 693

Cees en Lies, vielen lieben dank für den Aufenthalt in eurer B&B.Es war uns ein Vergnügen in eure Schöne und Gemütliche Betten zu Schlafen.Wir fahren völlig Entspannt und Erholt zurück nach Deutschland in der Lüneburger Heide. Vier Erfolg mit euere…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Ein toller Aufenthalt

aug 15, 2020 881

Es war echt ein toller Aufenthalt bei Euch. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Wir kommen bestimmt wieder. Dankeschön für die nette "Gastfreundschaft" Familie M. aus O. und Familie L. aus K.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk verblijf!

apr 10, 2022 671

Heerlijk verblijf!Dank voor de gastvrijheid. M & M

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top verblijf

dec 26, 2021 780

Top verblijf op 1e kerstdag.Mooie kamer; Klaver. Heerlijk ontbijt verzorgd door gastvrije Cees.We komen nog een keer terug als de koeien buiten staan! Groet, R. (opgegroeid in Aarle-Rixtel), S. &. J.

Pepernoten B&B In de wei

Sinterklaas

nov 26, 2023 685

Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

We voelden ons thuis

sep 22, 2021 813

Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super interessant

mei 16, 2021 795

Hartelijk bedankt voor een fijn verblijf. We vonden het super interessant om jullie verhalen te horen over het leven op een boerderij en we hebben daar veel van geleerd. P. & L.

Absolute Charme

Absolute Charme

okt 13, 2023 713

Lieber Cees und Lies Ein herzliches Dankeschön für eure wunderbare Gastfreundschaft.Ein paar wunderbare Tage auf eurem Hof haben uns sehr gefallen.Wir haben fantastisch geschlafen und haben den morgendlichen Blick in die Natur genossen.Nach einem traditonellem Frühstück haben wir eure Heimat…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Niets tekort

nov 27, 2022 594

Beste Cees en Lies,In de wei, horen we er allemaal bijZelfs de koeien kijken ons vriendelijk aan,als wij naar een feestje toe gaan.Als je dan de volgende dag wakker wordt,kom je bij het lekker ontbijt niets te kort 🙂 R,…

BBQ arrangement B&B in de wei

Zegt genoeg

nov 12, 2023 666

Dat wij binnen twee weken nog een keer langs zijn gekomen zegt al genoeg over de locatie, ontbijt, ontvangst en gastvrijheid!Heel er bedankt en hopelijk tot ziens! D. en R.

Oase van rust

Oase van rust

jan 14, 2024 389

Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Kurz aber erholsam

jul 31, 2022 664

Es war ein schönes Erlebnis in die Natur Zeit zu verbringen.Es war kurz aber erholsam. W.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Onwijs genoten

mei 14, 2021 993

Wat een heerlijke plek om even weg te zijn. We hebben onwijs genoten. We komen zeker weer terug 🙂 M. & I.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dank, dank, dank

okt 18, 2021 845

Heel hartelijk dank voor het fijne ontvangst en deze heerlijke plek. Dank, dank, dank.We komen zeker terug! D., & M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Blij in de wei

jul 29, 2022 624

Ik vond het leuk om te overnachten, M. Ik vind 't poppenhuis leuk, J. Wij waren 🙂 🙂 blij in de wei.

Kort maar krachtig

Kort maar krachtig

mei 9, 2024 392

Beste Lies en Cees, Kort maar krachtig ons verblijf hier. Wat een eer om de 2000e gast te mogen zijn in deze mooie B&B. Bedankt voor de gastvrijheid en de rondleiding.Wellicht tot ziens met de hele familie! Hartelijke groet,J., S.,…

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Heerlijke nacht

jun 4, 2023 542

Beste Cees en Lies,Wij hebben hier een heerlijke nacht gehad.Het was een kort verblijf, maar wij voelden ons welkom en thuis! Het is wel erg gehorig.Prima ontbijt met als afsluiter een rondleiding. Bedankt!L., A. en A.Klaver

Pico bello

Pico bello

okt 1, 2023 523

We hebben een gezellig weekend gehad.Het zag er heel netjes uit en alles was Pico-bello in orde!Aardige gastheer en gastvrouw!Voor herhaling vatbaar! A., kinderen-schoondochters en klein-kinderen

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een rust

mei 28, 2021 830

Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Bedankt voor de rust

mei 11, 2021 812

Bedankt voor de rust, rondleiding en goede zorgen. Wij en de kinderen hebben genoten. H., Y., M. en K.

Nieuwsgierige Black Angus bij B&B in de wei

Macht so weiter...

aug 21, 2021 810

Liebe Cees und Lies,Wir hatten einen wunderschönen, entspannten Urlaub bei euch. Das Frühstück war sehr lecker, besonders der Fleischsalat war ein Highlight. Wir werden die Kühe heute Abend sehr vermissen.Macht so weiter....Bis zum nächtsen Mal. Liebe Grüße,S. + C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Boer-tastisch!

aug 4, 2020 997

Boer-tastisch! Wij zochten een B&B op een boerderij met beesten: missie geslaagd! Jullie hebben een mooie b&b waar gastvrijheid op 1 staat. We hebben 4 heerlijke dagen gehad. Th. vond de koeien geweldig en het meehelpen met Cees nog meer.…

Nevel in de wei

Een aanrader

aug 9, 2023 591

Op de valreep een overnachting geboekt in jullie b&b. Wat een fijn verblijf!Prachtige ruime kamer, heerlijke bedden en douche en goed ontbijt. En de rust!Zeker een aanrader voor andere gasten! Bedankt en veel succesR., L. en M.

Ontbijt B&B in de wei

Sin palabras!

feb 19, 2024 341

Estamos muy agradecidos con el lugar, el recibimiento que tuvimos, la amabilidad y cortesta. Las camas son super comodas, y la umpieza unica. Todo limpio recoqida y ordenado. El desayuno, SIN PALABRAS!!todo bio y muy muy delicioso, sobre todo el…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mini-vakantie

jul 21, 2021 797

Een mini-vakantie in eigen land.Warm ontvangst, heerlijke plekDank voor de gastvrijheid. H.

B&B In de wei - Lente

Bedankt

jun 23, 2024 380

Bedankt voor de gastvrijheid en de verzorgde ontbijt. W. en H.

Ontbijt B&B in de wei

Ontbijt was perfect

jun 22, 2024 370

Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Geslaagde mini-vakantie

jul 30, 2021 772

Onze mini vakantie is zeer geslaagd. We hebben lekker geslapen en heerlijk ontbeten.Bedankt voor jullie gastvrijheid. Fam. S.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

De rondleiding was superleuk

okt 20, 2021 896

Hartelijk dank voor de warme ontvangst. De rondleiding was superleuk.Wij gaan jullie zeker aanraden! Tot ziens. Fam. H.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Het was fantastisch!

jun 1, 2021 710

Het was fantastisch! Wat hebben we heerlijk gegeven van eigen vlees! Wat een mooie plek om even bij te komen! D. en vrijgezellengroep

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Aangenaam verrast

mei 2, 2021 834

Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk,…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een dikke zoen

nov 13, 2022 762

Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Best BnB bed view

nov 6, 2022 741

From a wheelchair user: Amazingly spaced out room, well thought out and planned.Best BnB bed view we have experienced.Welcoming hosts.Already looking forward to the next visit. M. & F.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een geslaagd weekeindje weg

sep 13, 2020 795

het was heel leuk, en we hebben veel leuke dingen gedaan. het was een leuk verblijf en we hebben van het ontbijt genoten. groetjes e. ik en mijn gezin hebben heel erg genoten van t klaver. leker eten, mooie dieren.…

BBQ arrangement B&B in de wei

Niet vaak zó fijn gehad.

mei 10, 2024 339

Beste Cees & Lies, Bedankt voor de fijne tijd.We hebben genoten van de BBQ (met vlees van eigen koeien), het uitzicht, de bedden en jullie aandacht voor detail. Wij leven van hotel naar hotel door ons werk en niet vaak…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wauw!

jun 19, 2022 700

In een woord WAUW! Wat een toplocatie om te verblijven.Geweldig uitzicht over land en geweldige kamer.Ontbijt was top. Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut.Bedankt voor de gastvrijheid en zeker tot de volgende keer. Groetjes, fam. K.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Perfecte kamer

aug 11, 2021 750

Mooie plek, perfecte kame en een heerlijk ontbijt. Jammer dat we maar 1 nacht geboekt hebben J. &. M.

Very pleased

Very pleased

jul 27, 2023 617

We were very pleased with our stay in your very nice B&B.Neat breakfast every day and a nice countryside!And of course so friendly hosts !! Thank you very much for all.B. & R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Genoten van het fietsen

apr 30, 2021 746

Genoten van het fietsen in dit gedeelte van Noord-Brabant (55-85 km/dag) en dan lekker eten in jullie 'in de wei', heerlijk slapen en douchen!Een rondleiding op het bedrijf en vervolgens verwerkte 'black angus' mee in de vorm van salades en…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Prachtige vergezichten

jan 1, 2021 942

Prachtige vergezichtenWat een licht! Wat een rust!Comfortabel van begin tot eindDank voor zoveel goede zorgen en gastvrijheid! R. &. J. uit H.

Twee heerlijke nachten

Twee heerlijke nachten

feb 5, 2023 518

Twee heerlijke nachten gelogeerd "tussen de koeien".Heerlijk ontbijt! Goed verzorgd! Bedankt,L., R. en L.

Rust

Perfect

sep 17, 2023 521

Wat een geweldige plek!Dank je wel voor de gastvrijheid en het fijne verblijf.Perfect ontbijt.

Ontbijt B&B in de wei

Fantastisch verblijf

feb 19, 2023 507

Wat een fantastisch verblijf.Heerlijk ontbijt en een hele leuke rondleiding. Heel erg bedankt voor alles!K., K., S. en A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Met geen pen te beschrijven

apr 4, 2021 743

Met geen pen te beschrijvenHoe het voelde om hier te verblijven R & L

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top locatie

sep 6, 2020 889

Top locatie met goed ondernemerschap.Zeker een succesverhaal!Geniet van de keuze om samen op deze wijze de toekomst in te gaan.Geef elkaar ruimte om te groeien! N. en S. xxx

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lekkere ontbijtjes

feb 19, 2021 919

Hartelijk dank Lies en Cees, voor de 5 fijne dagen in jullie mooie, goed verzorgde B&B. Hierbij niet ter vergeten de lekkere ontbijtjes, die milieuvriendelijk opgediend werden. Geweldig. Vriendelijke groet,J. T.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Hebben het fantastisch gehad

aug 13, 2021 920

Hoi Cees & Lies Bedankt voor jullie gastvrijheid!Wij hebben het fantastisch gehad. Erg leuk ook de rondleiding.Wij komen zeker een keer terug. Groetjes, H. & A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Royaal

jul 28, 2022 562

Wat een fijne plek om aan te komen, zo in de avondschemer. De slaap- en badkamer zijn royaal!. We hebben heerlijk geslapen, gedoucht, ontbeten en vooral genoten 🙂 Succes met dit prachtige concept! R. en A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dank voor de goede zorgen

mei 24, 2021 701

Dank voor de goede zorgen, gastvrijheid en fijne, comfortabele kamer! Jammer dat het weer slecht was, maar daar kunnen jullie niets aan doen :0 Groetjes,M., M. en J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

ein tolles Wochenende

okt 9, 2022 771

Dankeschön an Lies und Cees, Wir hatten ein tolles Wochenende bei Euch, es war sehr gemütlich und wir fanden es toll in der wunderschönen Umgebung. Wir kommen gerne wieder. S, F, und J-Paus Mettmann bzw Voorschoten

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Merci

aug 13, 2023 751

Merci beaucoup pour ce bel accueil et pour la visite de la ferme.Nous uviendrons avec plaisir dans ce bel etablissement! C., P. et. R.

Booking Traveller Award 2026
B&B In de Wei 07/06/2026
9.24
based on 119 reviews
Voorzieningen
9.4
Comfort
9.7
Personeel
9.7
Waar voor je geld
9.3
Hygiëne
9.7
Plaats
9.3
10.00
Alles, grote kamer, perfect ontbijt, privé sauna
C.
18/05/2026
9.00
Ontbijt top, fijn ontvangst, enthousiaste eigenaar, mooi bedrijf , rustige plek dus prima slapen
Niks
susan
17/05/2026
10.00
Heerlijke douche, bed en ontbijt
marina
31/03/2026
10.00
Seton
02/03/2026
8.00
J
22/02/2026
10.00
Heerlijk op de boerderij
Alles was schoon en de mensen zijn gastvrij.
Valent
17/02/2026

Wij zijn ook te vinden op: