'Loop' gerust even bij ons binnen

Wij bieden onze gasten:

Uitzending gemist?

Ons niet op tv gezien? Klik hiernaast op de knop om te kijken.

Blijf op de hoogte

Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Anderen over ons

Lees wat onze gasten van ons vinden

4,8
4,8 van 5 sterren (op basis van 495 reviews)
Uitstekend
Heel goed
Gemiddeld
Slecht
Verschrikkelijk

Komfortables Landidyll

17 juni 2026

Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.

Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.

Ich komme jederzeit gerne wieder.

Avatar voor Bernhard
Bernhard

It was very nice

11 juni 2026

Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.

Avatar voor Gina
Gina

Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.

23 april 2026

Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.

Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)

Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.

Fijne grote bedden.

Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.

Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.

We waren echt welkom! Top!

Avatar voor Karen van den Broek
Karen van den Broek

Antwoord van B&B In de Wei

Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.

Alles was prima geregeld

8 april 2026

Rust, service en gastvrij

Avatar voor Brigitte
Brigitte

Midweekje

4 april 2026

Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.

Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.

Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.

Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.

En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.

Avatar voor Sjon Danja Vroomen
Sjon Danja Vroomen

Antwoord van B&B In de Wei

Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees

Héél lekker ontbeten

Héél lekker ontbeten

aug 2, 2024 477

Goed geslapen en héél lekker ontbeten in alle rust genietend van de groen omgeving en het zicht op de koetjes. Fam. H.-B.

Warm ontvangen

Warm ontvangen

sep 10, 2023 563

Na een warme ontvangst en alle duidelijk uitgelegd te hebben, hebben we genoten van deze mooie plek

Mooie plek

Mooie plek

dec 16, 2024 510

Dankjewel voor de gastvrijheid en alle goede zorgen op deze mooie plek. A. en H. P.

We hebben genoten

We hebben genoten

jan 7, 2023 507

Bedankt voor het fijne verblijf.Mooie rondleiding. We hebben genoten. S., I., T. & N.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Complimenten!

aug 21, 2022 617

Wat een uitzicht vanaf het terras, dat is een mooi begin van de dag!De kamer is mooier dan verwacht, complimenten! Ontbijt uitstekend.Zeker het aanbevelen waard!!!Het is iets gehorig in de kamer, dus wellicht iets aan de deur doen zodat het…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel mooie, rustige omgeving

aug 29, 2021 711

Bedankt Cees & Lies voor de fijne gastvrijheid, leuk bed, goed geslapen. Kamer was prima in orde.Heel mooie, rustige omgeving.We hebben ervan genoten, doe zo verder. Groetjes, E + R

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Thank you

nov 4, 2022 565

I just wanted to take a moment to drop you a quick note to say "Thank you" for your hospitality during our stay. Our time at your cozy farm was the perfect retreat from our frazzeled lives. We wish you…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Goed verblijf

mei 30, 2021 805

Bedankt voor de fijne overnachting, goed geslapen op een rustige plek. Heerlijk ontbijt met het geluk dat we dit op het terras hebben kunnen eten.Kort maar goed verblijf! Groeten, J. en M.

Ontbijt B&B in de wei

Mooie ervaring

sep 25, 2023 591

Mooie ervaring, lekker ontbijt. F. &. C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer gastvrij

sep 28, 2022 661

Beste Boer Cees, Tijdens mijn bliksembezoek heb ik mogen ervaren dat jullie zeer gastvrij zijn en erg goed voor jullie gasten zorgen. Veel succes met deze mooie B&B. Groeten, J. T. ps. Wij van xxxxx Mengvoeders gaan ook voor de…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Feeling home

jul 8, 2022 794

Thank you very much for your hospitality. I can say that each time I was coming back here I was feeling back home. Best wishes, M. B. (Ontario, Canada)

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super bedankt!

jul 16, 2022 910

Wat een prachtig uitzicht!!Super bedankt voor alle goede zorgen, Groetjes van de doktersassistentes Cardio Bernhoven

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Welkome afwisseling

jul 18, 2021 1102

Wat een heerlijk verblijf!Heerlijk geslapen, genoten van de rust. De ontvangst was hartelijk en gastvrij.Ontbijt was heerlijk.Een welkome afwisseling in ons stadse bestaan. Bedankt! GroetjesD & L

erg gastvrij!

erg gastvrij!

jan 7, 2024 450

tweede keer bij jullie en het voelde weer erg gastvrij!Bedankt voor de goede zorg. Groetjes, R. & B.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

We voelden ons thuis

sep 22, 2021 813

Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…

Wunderschön

Wunderschön

jul 14, 2023 578

Wir möchten Ihnen Dankeschön sagen für die wunderschöne Ferienwohnung.Sehr liebevoll und mit Geschmack eingerichtet. Es hat uns an nichts gefehlt.Vielen Dank auch für die sehr nette und persönliche Betreuung und für das leckere Frühstück von Ihnen. Grüße,A., J., N., &…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Hebben het fantastisch gehad

aug 13, 2021 920

Hoi Cees & Lies Bedankt voor jullie gastvrijheid!Wij hebben het fantastisch gehad. Erg leuk ook de rondleiding.Wij komen zeker een keer terug. Groetjes, H. & A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk geslapen

okt 22, 2023 558

Bedankt voor de gastvrijheid!We hebben heerlijk geslapen en ontbeten! T., I., J. en S.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een dikke zoen

nov 13, 2022 762

Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek

BBQ arrangement B&B in de wei

Zegt genoeg

nov 12, 2023 666

Dat wij binnen twee weken nog een keer langs zijn gekomen zegt al genoeg over de locatie, ontbijt, ontvangst en gastvrijheid!Heel er bedankt en hopelijk tot ziens! D. en R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie B&B

okt 11, 2022 704

Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Onverwacht genoten

mei 13, 2021 783

Onverwachts een nachtje hier terecht gekomen en wat hebben we daarvan genoten! Samen met onze twee jongens een ontzettend leuke ervaring gehad op de boerderij. Heerlijke bedden, prachtig uitzicht en lekker ontbijt. De zon maakte het af! Bedankt voor jullie…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super mooi!

okt 6, 2023 596

Vandaag aangekomen in de B&B en een warm welkom en rondleiding gekregen omdat we de gehele accommodatie hebben gereserveerd.Super mooi en tot in detail verzorgd met aandacht!Bedankt voor de gastvrijheid. Liefs, de Zomerborrels uit B.-N. 🙂

Bezoek B&B In de wei

Gastvrijheid

dec 3, 2023 416

Beste Lies & Cees, Bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten!Wie weet tot ziens! Groetjes, J, E, R, B, R, M, N, M, T, A, R en R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Geweldig!

mei 15, 2022 614

Met 3 zussen hier 1 nacht gelogeerd in kamer Klaver. Geweldig!Goede bedden en de kamer is groot en schoon. Fijne douche.Boer Cees is naast boer een geweldige en vriendelijke gastheer.Wij (of ik) komen zeker terug. liefs J, N en I

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top weekend

mei 29, 2022 605

Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar

Helemaal top!

Helemaal top!

jul 9, 2023 627

Beste Cees en Lies, Wij hebben erg genoten van een heerlijk weekend bij jullie.Het ontbijt was uitstekend en ook de door jullie verzorgde barbeque was helemaal top!Ook de rondleiding over het bedrijf vonden wij erg interessant.Alle goeds voor de toekomst,…

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Top voor elkaar

okt 22, 2023 620

Bedankt voor de gastvrijheid!Top voor elkaar!Heerlijk geslapen en een prima ontbijt. S., S., J., M. en T.

FANTASTISCH

FANTASTISCH

jun 19, 2023 489

een ontspannen groet. P. & Y.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mini-vakantie

jul 21, 2021 797

Een mini-vakantie in eigen land.Warm ontvangst, heerlijke plekDank voor de gastvrijheid. H.

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Om van te genieten

apr 22, 2023 545

Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Goed gehad

mei 29, 2022 645

We hebben het goed gehad.De koffie was top en fijn zo een keukenH. sliep lekker in zijn 1 persoonsbed De wielrenners van John Deere

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Nice and homely

jun 4, 2022 736

Thank you so much for your hospitality.We really enjoyed our stay here. It's a nice and homely feeling and you are a great host.Will recommend this place to our friends and be pleased to come back. Denmark, S. B. H.…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Alles is top!!

aug 10, 2020 968

We hebben 3 heelijke dagen gehad. Alles is top!! Kan niet beter. Zo mooi, zo sfeervol en een overheerlijke fantastische plek om helemaal tot rust te komen. We met nieuwe energie weer naar huis gaan. Cees en Lies hartelijk dank…

Super goed verzorgd

Super goed verzorgd

sep 24, 2023 690

Een heerlijk verblijf met een super goed verzorgd en lekker ontbijt.Alles was top. Dankjewel,M. en A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

De kamer was perfect

aug 5, 2021 695

Beste Cees en Lies, hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!We hebben genoten.Ook de (miva)kamer was perfect en mooi ruim. G., J., en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een rust

mei 28, 2021 830

Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Blij in de wei

jul 29, 2022 624

Ik vond het leuk om te overnachten, M. Ik vind 't poppenhuis leuk, J. Wij waren 🙂 🙂 blij in de wei.

Ontbijt B&B in de wei

Ontbijt was perfect

jun 22, 2024 370

Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek

Pico bello

Pico bello

okt 1, 2023 523

We hebben een gezellig weekend gehad.Het zag er heel netjes uit en alles was Pico-bello in orde!Aardige gastheer en gastvrouw!Voor herhaling vatbaar! A., kinderen-schoondochters en klein-kinderen

Vleessalade

Een geweldige plek!

jun 17, 2023 567

Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.

Bezoek B&B In de wei

Wat een fijn verblijf!

feb 18, 2024 475

Wat een fijn verblijf hier in Brabant!Mooie en ruime kamers met heerlijke bedden en warme douche.We genoten van de omgeving: wandelen met Alpaca's en (sommigen van ons) lekker hardlopen 's ochtendsUit eten in Gemert bij Bottega di Wendy en daarna…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Uitzicht, ruimte, rust en gastvrijheid!

jun 1, 2021 811

Lieve boer Cees en boerin Lies, Lang hebben we naar dit verblijf uitgekeken en eindelijk was het zover.Wat een uitzicht, ruimte, rust en gastvrijheid! Geweldig om jullie (dieren) in het echt te zien, we hebben enorm van dit verblijf genoten.Om…

Nevel in de wei

Heerlijk rustige plek

apr 17, 2024 407

Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk genoten

apr 3, 2022 968

Heerlijk genoten van de rust en uitzicht op de wei.Bedankt voor de gastvrijheid. J & F

Ontbijt B&B in de wei

Fantastisch verblijf

feb 19, 2023 507

Wat een fantastisch verblijf.Heerlijk ontbijt en een hele leuke rondleiding. Heel erg bedankt voor alles!K., K., S. en A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heb genoten

apr 25, 2021 815

Bedankt voor jullie gastvrijheid. Ik heb genoten met mijn hele gezin en kleinkinderen in jullie mooie B&B.Vast tot een volgende keer! A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top wakker worden

mei 7, 2021 752

Mer 2 kinderen heerlijk 3 dagen de stad kunnen ontvluchten, om letterlijk "in de wei"te ontspannen. Top wakker worden op jullie prachtige loacatie.Dank voor de lekker ontbijtjes & gastvrijheid. K. Y. en J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel fijn

aug 29, 2021 835

Het was een heel fijn verblijf. Dank voor de gastvrijheid en ook de interessante rondleiding. M. en D.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk verblijf!

apr 10, 2022 671

Heerlijk verblijf!Dank voor de gastvrijheid. M & M

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Delicious

jul 4, 2021 925

Le déjeuner était d-e-l-i-c-i-e-u-x.The breakfast was d-e-l-i-c-i-o-u-s. L. J'ai bien aimée le déjeuner, il était vraiment bon. Les lits sont très comfortables et j'ai passé un bonne nuit.I like the breakfast, it's very delicious. The beds are very comfortable and…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Love this place

mrt 11, 2022 1125

We love this place A & K from Sweden

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Gewoon top!

aug 22, 2022 611

Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)

Nevel in de wei

Een aanrader

aug 9, 2023 591

Op de valreep een overnachting geboekt in jullie b&b. Wat een fijn verblijf!Prachtige ruime kamer, heerlijke bedden en douche en goed ontbijt. En de rust!Zeker een aanrader voor andere gasten! Bedankt en veel succesR., L. en M.

Felt at home

Felt at home

apr 8, 2024 447

Thank you for a nice stay,we felt like at home, we will definitely come back some day. See you soon. M. i K. Dziękujemy za miły pobyt,czuliśmy się jak w domu, na pewno kiedyś wrócimy. Do zobaczenia wkrótce.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Héérlijk geslapen

okt 18, 2020 853

Beste Lies & Cees, Bedankt voor het fijne verblijf en uitstekende ontvangst.Héérlijk geslapen in een prachtige, ruime en schone kamer.We komen zeker nog eens terug! W. J. R. & R. uit S.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top verblijf

dec 26, 2021 780

Top verblijf op 1e kerstdag.Mooie kamer; Klaver. Heerlijk ontbijt verzorgd door gastvrije Cees.We komen nog een keer terug als de koeien buiten staan! Groet, R. (opgegroeid in Aarle-Rixtel), S. &. J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super mooi

dec 30, 2022 483

Wat een super mooie B&B hebben jullie staan. Mooie ruime kamers, een gezellige woonkamer/keuken waar je gezellig kunt ontbijten met elkaar. En het ontbijt is super! Dank je wel voor dit jaar en mochten we volgend jaar weer meedoen met…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Niks ontbreekt

mei 1, 2022 556

Verblijf waar niks aan ontbreekt.Heerlijke kamer met prachtig uitzicht, lekker bed, lekkere douche, uitgebreid ontbijt. Gr. R en J

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Indrukwekkende rust

aug 13, 2020 682

Cees en Lies,Wat is het heerlijk in jullie B&B! Vannacht onze laatste nacht bij jullie op deze prachtige locatie. Gastvrij, behulpzaam, erg schoon, prima bedden en een heerlijk ontbijt in jullie ook zo mooie recreatieruimte. Jullie verhalen over de boerderij…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel mooie accomodatie!!

sep 16, 2020 953

Lies en Cees Hartelijk dank voor de fijne ontvangst. Deze b&B is wat ons betreft zeer goed bevallen. Heel mooie accomodatie!!Heerlijk geslapen en uitgerust weer wakker geworden. We hopen voor jullie dat je er nog jaren de vruchten ervan mag…

Nieuwsgierige Black Angus bij B&B in de wei

Gezellig met de koeien

jul 28, 2024 486

Het was een mooi weekend op een leuke plek. Het was gezellig met de koeien. Een grote beestenboel. Ciao, ciao Fantastic four + aanhang + 1

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

tolle Unterkunft

mrt 31, 2023 643

Wir sind glücklich, dass wir uns für diese tolle Unterkunft entschieden haben.Wir haben uns mega wohl gefühlt und kommen ganz bestimmt wieder und dann bleiben wir länger! Herzlichen Dank für die schöne Zeit.B. & M. aus Wentdorf bei Hamburg

Tweepersoonskamer bed en breakfast In de wei

Het was super

jun 23, 2024 396

Beste Cees, Bedankt voor de gastvrijheid. Het was super. Kamer ruim en het ontbijt was heerlijk. De rondleiding leuk. F., G., J.Deventer

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Boer-tastisch!

aug 4, 2020 997

Boer-tastisch! Wij zochten een B&B op een boerderij met beesten: missie geslaagd! Jullie hebben een mooie b&b waar gastvrijheid op 1 staat. We hebben 4 heerlijke dagen gehad. Th. vond de koeien geweldig en het meehelpen met Cees nog meer.…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Lekker tot rust gekomen

sep 19, 2020 962

Cees & Lies Hartelijk bedankt!Lekker tot rust gekomen bij de koeien 🙂 V. &. L.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wonderful stay

mei 9, 2021 918

Thank you for this wonderful stay at your farm. Kids really enjoyed the stay and the cows 🙂We definitly will be back this year! Rgrds, R.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Mooie kamer en heerlijk terras

aug 2, 2020 892

1 Nacht heerlijk geslapen en ontbeten in jullie beginnende B en B, mooie kamer en heerlijk terras erbij. Bedankt voor alles en succes met jullie B en B. Groetjes,J. en Y.

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Heerlijke nacht

jun 4, 2023 542

Beste Cees en Lies,Wij hebben hier een heerlijke nacht gehad.Het was een kort verblijf, maar wij voelden ons welkom en thuis! Het is wel erg gehorig.Prima ontbijt met als afsluiter een rondleiding. Bedankt!L., A. en A.Klaver

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Dank, dank, dank

okt 18, 2021 845

Heel hartelijk dank voor het fijne ontvangst en deze heerlijke plek. Dank, dank, dank.We komen zeker terug! D., & M.

Fijn verblijf

Fijn verblijf

mei 2, 2024 416

Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor het fijne verblijf 'in de weij'. We hebben genoten van het prachtige uitzicht, het lekkere ontbijt, de rondleiding op de boerderij en jullie vriendelijkheid. Hartelijke groeten,fam. S. uit T.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

ein Vergnügen

aug 7, 2022 693

Cees en Lies, vielen lieben dank für den Aufenthalt in eurer B&B.Es war uns ein Vergnügen in eure Schöne und Gemütliche Betten zu Schlafen.Wir fahren völlig Entspannt und Erholt zurück nach Deutschland in der Lüneburger Heide. Vier Erfolg mit euere…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heel goed verblijf

sep 9, 2022 612

Kees en LiesWe hebben fijn gefietst hier in deze omgeving, gelukkig mooi weer gehad.Een heel goed verblijf, het is hier een top locatie.Wij wensen jullie een goede toekomst de komende tijd. Groetjes, de fam. H. uit Loon op Zand

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Een heerlijke plek

aug 10, 2022 540

Cees en Lies Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid. We hebben genoten van de stilte en de vergezichten.Een heerlijke plek! G. en E.

Geweldig

Geweldig

nov 10, 2023 656

Onze eerste ervaring in een Ben B was geweldig: We hadden een fijne tijd!P. en M., Goes

Nice place

Nice place

jan 1, 2023 675

Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer gastvrije ontvangst

mei 30, 2021 970

Lies en CeesWij hebben genoten in jullie b&b. Mooie kamer, zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk ontbijt. Groeten,H. &. C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top verblijf

jun 4, 2022 514

We hebben een fijn verblijf gehad,Cees heeft ons goed verwend!Lekker ontbijtjes in de ochtend!!!De rust zelf hier in deze prachtige omgeving.De kamer was heel er netjes.om 't kort; een top verblijf gehad. Groetjes, S & H

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Geluksmoment

feb 26, 2022 1130

Zaterdagochtend 7.45 uur. Ik word wakker in Rietzwenk, open de gordijnen, loop naar beneden, pak een kopje heerlijke verse bonen koffie en duik weer het comfortabele bed in.En dan zie ik de mist optrekken, loop naar het raam, open de…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Top locatie

sep 6, 2020 889

Top locatie met goed ondernemerschap.Zeker een succesverhaal!Geniet van de keuze om samen op deze wijze de toekomst in te gaan.Geef elkaar ruimte om te groeien! N. en S. xxx

Bed en breakvast In de wei, Erp Noord-Brabant

Fantastisch!

mei 7, 2023 597

Bedankt voor het fijne verblijf. D. vond het fantastisch!

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Zeer gewaardeerd!

jul 18, 2022 530

Dank voor het fijne verblijf. Mooi opgezet met een duurzame aanpak.Zeer gewaardeerd!Succes met de drie-poot-business en vast tot ziens. E. & D.

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Wat een fijne B&B

mrt 3, 2023 490

Een wilerkoers voor onze zoon in Schijndel, dat betekend overnachten van uit het Noord Oosten, Spijk (GN). Via een speurtocht uitgekomen bij jullie. Wat een fijne B&B. Daar mogen jullie trots op zijn. M., L., M., en A.

Familiekudde

Mooie plek

jun 18, 2023 521

Heerlijk genoten van het uitzicht over de groene wei. Wat een mooie plek. Veel dank voor de gastvrijheid en de twee heerlijke (vroege! 😉 ) ontbijtjes.Een goede zomer gewenst! S. & J.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Enorm gastvrij

jun 6, 2021 824

Bedankt voor het heerlijk rustige, goed verzorgde verblijf.Prachtige plek en enorm gastvrij! L. &. J.

Nieuwsgierige Black Angus bij B&B in de wei

Macht so weiter...

aug 21, 2021 809

Liebe Cees und Lies,Wir hatten einen wunderschönen, entspannten Urlaub bei euch. Das Frühstück war sehr lecker, besonders der Fleischsalat war ein Highlight. Wir werden die Kühe heute Abend sehr vermissen.Macht so weiter....Bis zum nächtsen Mal. Liebe Grüße,S. + C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Heerlijk wakker worden

mei 30, 2021 696

Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Super heerlijk verblijf

sep 13, 2020 964

Beste Cees & Lies Bedankt voor het super heerlijk verblijf in jullie prachtige nieuwe B&B!We hebben genoten van jullie gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de fantastische koffie!Heel veel succes met jullie nieuwe B&B! We komen zeker nog een keer terug…

Oase van rust

Oase van rust

jan 14, 2024 389

Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

GEWELDIG

sep 4, 2022 587

Beste Kees & Lies Als verrassing ben ik hier terecht gekomen voor mijn vrijgezellenfeest.In een woord, het was GEWELDIG! Een top locatie, we hebben ongestoord een super feest gehad. De gastvrijheid is me enorm bijgebleven.Ben blij dat mijn onvergetelijke feestje…

Pepernoten B&B In de wei

Sinterklaas

nov 26, 2023 685

Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

In de wei ... iedereen blij

jul 23, 2022 600

Wat een mooie locatie! Prachtig gebouw en hele mooie ruime kamers incl. uitzicht. Het ontbijt ... heerlijk! In de wei ... iedereen blij C. en I.

Groepskamer bed en breakfast In de wei

Memorable

aug 24, 2023 763

Dear Cees and Lies, Thank you for the warm hospitality.Your genuine warmth, personalized tour and attentive care made us feel very welcomed.The clean rooms, delicious breakfast and friendly atmosphere created a memorable experience.We truly felt like among friends, not just…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Perfecte locatie!

mei 15, 2022 584

Uitvalsbasis voor een feestje in Beek en Donk, perfecte locatie!Heerlijk geslapen & ontbeten op het terras in de zon, van alles voorzien!Nog de rondleiding gehad, erg leuk om te horen en te zien hoe het hier werkt bij Cees en…

Heerlijk rustig

Heerlijk rustig

apr 13, 2024 399

Dank je wel voor de gastvrijheid!Het was hier heerlijk rustig en we konden goed ontspannen.De 4 persoonskamer was mooi en ruim en het uitzicht mooi!We hebben er genoten. Groeten, D,. J. en M.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Vorstelijk ontbijt

mei 8, 2022 670

Wat een mooie B en B.Heerlijk bed, vorstelijk ontbijt en een gastvrije Boer Cees! Dank voor de goede zorgen V en W-J

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een wei(j)dsheid

jul 26, 2021 735

Wat een rust, wat een ruimte, wat een wei(j)dsheid en wat een prachtige en lieve koeien!We hebben erg genoten van alles!Heerlijk geslapen ook!Die beschuit met muisjes wegens de geboorte van de hondjes passen echt helamaal in de manier waarop jullie…

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Wat een heerlijk plekje

jun 20, 2021 846

Wat een heerlijk plekje om tot rust te komen. Wat een fijn uitzicht en mooi weer (maar of jullie dat in de hand hebben...) Bedankt voor de goede zorgen en gezellige praatjes. D. &. R.

Nieuwsgierige Black Angus bij B&B in de wei

Goed voor elkaar

apr 1, 2024 455

Heel fijn gehad met de hele familie! We hebben ons heel goed vermaakt. Alles was goed voor elkaar.

B&B In de wei te Erp Noord Brabant

Was heerlijk, eigenlijk alles

mei 23, 2021 734

Twee nachten bij jullie doorgebracht. Het weer zat niet mee, dus komen we zeker met de fietsen nog eens terug!Wat heerlijk, eigenlijk alles! P. - H.

Booking Traveller Award 2026
B&B In de Wei 07/06/2026
9.24
based on 119 reviews
Voorzieningen
9.4
Comfort
9.7
Personeel
9.7
Waar voor je geld
9.3
Hygiëne
9.7
Plaats
9.3
10.00
Alles, grote kamer, perfect ontbijt, privé sauna
C.
18/05/2026
9.00
Ontbijt top, fijn ontvangst, enthousiaste eigenaar, mooi bedrijf , rustige plek dus prima slapen
Niks
susan
17/05/2026
10.00
Heerlijke douche, bed en ontbijt
marina
31/03/2026
10.00
Seton
02/03/2026
8.00
J
22/02/2026
10.00
Heerlijk op de boerderij
Alles was schoon en de mensen zijn gastvrij.
Valent
17/02/2026

Wij zijn ook te vinden op: