Blijf op de hoogte
Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Dag van het kasteel 2026
Boergondisch
Nieuw Worstenbrood
Gastbeoordelings Award 2026
Anderen over ons
Lees wat onze gasten van ons vinden
Komfortables Landidyll
Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.
Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.
Ich komme jederzeit gerne wieder.
It was very nice
Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.
Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.
Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.
Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)
Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.
Fijne grote bedden.
Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.
Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.
We waren echt welkom! Top!
Antwoord van B&B In de Wei
Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.
Alles was prima geregeld
Rust, service en gastvrij
Midweekje
Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.
Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.
Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.
Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.
En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.
Antwoord van B&B In de Wei
Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees
Héél lekker ontbeten
Goed geslapen en héél lekker ontbeten in alle rust genietend van de groen omgeving en het zicht op de koetjes. Fam. H.-B.
Warm ontvangen
Na een warme ontvangst en alle duidelijk uitgelegd te hebben, hebben we genoten van deze mooie plek
Mooie plek
Dankjewel voor de gastvrijheid en alle goede zorgen op deze mooie plek. A. en H. P.
We hebben genoten
Bedankt voor het fijne verblijf.Mooie rondleiding. We hebben genoten. S., I., T. & N.
Complimenten!
Wat een uitzicht vanaf het terras, dat is een mooi begin van de dag!De kamer is mooier dan verwacht, complimenten! Ontbijt uitstekend.Zeker het aanbevelen waard!!!Het is iets gehorig in de kamer, dus wellicht iets aan de deur doen zodat het…
Heel mooie, rustige omgeving
Bedankt Cees & Lies voor de fijne gastvrijheid, leuk bed, goed geslapen. Kamer was prima in orde.Heel mooie, rustige omgeving.We hebben ervan genoten, doe zo verder. Groetjes, E + R
Thank you
I just wanted to take a moment to drop you a quick note to say "Thank you" for your hospitality during our stay. Our time at your cozy farm was the perfect retreat from our frazzeled lives. We wish you…
Goed verblijf
Bedankt voor de fijne overnachting, goed geslapen op een rustige plek. Heerlijk ontbijt met het geluk dat we dit op het terras hebben kunnen eten.Kort maar goed verblijf! Groeten, J. en M.
Zeer gastvrij
Beste Boer Cees, Tijdens mijn bliksembezoek heb ik mogen ervaren dat jullie zeer gastvrij zijn en erg goed voor jullie gasten zorgen. Veel succes met deze mooie B&B. Groeten, J. T. ps. Wij van xxxxx Mengvoeders gaan ook voor de…
Feeling home
Thank you very much for your hospitality. I can say that each time I was coming back here I was feeling back home. Best wishes, M. B. (Ontario, Canada)
Super bedankt!
Wat een prachtig uitzicht!!Super bedankt voor alle goede zorgen, Groetjes van de doktersassistentes Cardio Bernhoven
Welkome afwisseling
Wat een heerlijk verblijf!Heerlijk geslapen, genoten van de rust. De ontvangst was hartelijk en gastvrij.Ontbijt was heerlijk.Een welkome afwisseling in ons stadse bestaan. Bedankt! GroetjesD & L
erg gastvrij!
tweede keer bij jullie en het voelde weer erg gastvrij!Bedankt voor de goede zorg. Groetjes, R. & B.
We voelden ons thuis
Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…
Wunderschön
Wir möchten Ihnen Dankeschön sagen für die wunderschöne Ferienwohnung.Sehr liebevoll und mit Geschmack eingerichtet. Es hat uns an nichts gefehlt.Vielen Dank auch für die sehr nette und persönliche Betreuung und für das leckere Frühstück von Ihnen. Grüße,A., J., N., &…
Hebben het fantastisch gehad
Hoi Cees & Lies Bedankt voor jullie gastvrijheid!Wij hebben het fantastisch gehad. Erg leuk ook de rondleiding.Wij komen zeker een keer terug. Groetjes, H. & A.
Heerlijk geslapen
Bedankt voor de gastvrijheid!We hebben heerlijk geslapen en ontbeten! T., I., J. en S.
Een dikke zoen
Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek
Zegt genoeg
Dat wij binnen twee weken nog een keer langs zijn gekomen zegt al genoeg over de locatie, ontbijt, ontvangst en gastvrijheid!Heel er bedankt en hopelijk tot ziens! D. en R.
Mooie B&B
Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek
Onverwacht genoten
Onverwachts een nachtje hier terecht gekomen en wat hebben we daarvan genoten! Samen met onze twee jongens een ontzettend leuke ervaring gehad op de boerderij. Heerlijke bedden, prachtig uitzicht en lekker ontbijt. De zon maakte het af! Bedankt voor jullie…
Super mooi!
Vandaag aangekomen in de B&B en een warm welkom en rondleiding gekregen omdat we de gehele accommodatie hebben gereserveerd.Super mooi en tot in detail verzorgd met aandacht!Bedankt voor de gastvrijheid. Liefs, de Zomerborrels uit B.-N. 🙂
Gastvrijheid
Beste Lies & Cees, Bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten!Wie weet tot ziens! Groetjes, J, E, R, B, R, M, N, M, T, A, R en R.
Geweldig!
Met 3 zussen hier 1 nacht gelogeerd in kamer Klaver. Geweldig!Goede bedden en de kamer is groot en schoon. Fijne douche.Boer Cees is naast boer een geweldige en vriendelijke gastheer.Wij (of ik) komen zeker terug. liefs J, N en I
Top weekend
Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar
Helemaal top!
Beste Cees en Lies, Wij hebben erg genoten van een heerlijk weekend bij jullie.Het ontbijt was uitstekend en ook de door jullie verzorgde barbeque was helemaal top!Ook de rondleiding over het bedrijf vonden wij erg interessant.Alle goeds voor de toekomst,…
Top voor elkaar
Bedankt voor de gastvrijheid!Top voor elkaar!Heerlijk geslapen en een prima ontbijt. S., S., J., M. en T.
Mini-vakantie
Een mini-vakantie in eigen land.Warm ontvangst, heerlijke plekDank voor de gastvrijheid. H.
Om van te genieten
Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.
Goed gehad
We hebben het goed gehad.De koffie was top en fijn zo een keukenH. sliep lekker in zijn 1 persoonsbed De wielrenners van John Deere
Nice and homely
Thank you so much for your hospitality.We really enjoyed our stay here. It's a nice and homely feeling and you are a great host.Will recommend this place to our friends and be pleased to come back. Denmark, S. B. H.…
Alles is top!!
We hebben 3 heelijke dagen gehad. Alles is top!! Kan niet beter. Zo mooi, zo sfeervol en een overheerlijke fantastische plek om helemaal tot rust te komen. We met nieuwe energie weer naar huis gaan. Cees en Lies hartelijk dank…
Super goed verzorgd
Een heerlijk verblijf met een super goed verzorgd en lekker ontbijt.Alles was top. Dankjewel,M. en A.
De kamer was perfect
Beste Cees en Lies, hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!We hebben genoten.Ook de (miva)kamer was perfect en mooi ruim. G., J., en M.
Wat een rust
Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…
Blij in de wei
Ik vond het leuk om te overnachten, M. Ik vind 't poppenhuis leuk, J. Wij waren 🙂 🙂 blij in de wei.
Ontbijt was perfect
Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek
Pico bello
We hebben een gezellig weekend gehad.Het zag er heel netjes uit en alles was Pico-bello in orde!Aardige gastheer en gastvrouw!Voor herhaling vatbaar! A., kinderen-schoondochters en klein-kinderen
Een geweldige plek!
Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.
Wat een fijn verblijf!
Wat een fijn verblijf hier in Brabant!Mooie en ruime kamers met heerlijke bedden en warme douche.We genoten van de omgeving: wandelen met Alpaca's en (sommigen van ons) lekker hardlopen 's ochtendsUit eten in Gemert bij Bottega di Wendy en daarna…
Uitzicht, ruimte, rust en gastvrijheid!
Lieve boer Cees en boerin Lies, Lang hebben we naar dit verblijf uitgekeken en eindelijk was het zover.Wat een uitzicht, ruimte, rust en gastvrijheid! Geweldig om jullie (dieren) in het echt te zien, we hebben enorm van dit verblijf genoten.Om…
Heerlijk rustige plek
Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice
Heerlijk genoten
Heerlijk genoten van de rust en uitzicht op de wei.Bedankt voor de gastvrijheid. J & F
Fantastisch verblijf
Wat een fantastisch verblijf.Heerlijk ontbijt en een hele leuke rondleiding. Heel erg bedankt voor alles!K., K., S. en A.
Heb genoten
Bedankt voor jullie gastvrijheid. Ik heb genoten met mijn hele gezin en kleinkinderen in jullie mooie B&B.Vast tot een volgende keer! A.
Top wakker worden
Mer 2 kinderen heerlijk 3 dagen de stad kunnen ontvluchten, om letterlijk "in de wei"te ontspannen. Top wakker worden op jullie prachtige loacatie.Dank voor de lekker ontbijtjes & gastvrijheid. K. Y. en J.
Heel fijn
Het was een heel fijn verblijf. Dank voor de gastvrijheid en ook de interessante rondleiding. M. en D.
Delicious
Le déjeuner était d-e-l-i-c-i-e-u-x.The breakfast was d-e-l-i-c-i-o-u-s. L. J'ai bien aimée le déjeuner, il était vraiment bon. Les lits sont très comfortables et j'ai passé un bonne nuit.I like the breakfast, it's very delicious. The beds are very comfortable and…
Gewoon top!
Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)
Een aanrader
Op de valreep een overnachting geboekt in jullie b&b. Wat een fijn verblijf!Prachtige ruime kamer, heerlijke bedden en douche en goed ontbijt. En de rust!Zeker een aanrader voor andere gasten! Bedankt en veel succesR., L. en M.
Felt at home
Thank you for a nice stay,we felt like at home, we will definitely come back some day. See you soon. M. i K. Dziękujemy za miły pobyt,czuliśmy się jak w domu, na pewno kiedyś wrócimy. Do zobaczenia wkrótce.
Héérlijk geslapen
Beste Lies & Cees, Bedankt voor het fijne verblijf en uitstekende ontvangst.Héérlijk geslapen in een prachtige, ruime en schone kamer.We komen zeker nog eens terug! W. J. R. & R. uit S.
Top verblijf
Top verblijf op 1e kerstdag.Mooie kamer; Klaver. Heerlijk ontbijt verzorgd door gastvrije Cees.We komen nog een keer terug als de koeien buiten staan! Groet, R. (opgegroeid in Aarle-Rixtel), S. &. J.
Super mooi
Wat een super mooie B&B hebben jullie staan. Mooie ruime kamers, een gezellige woonkamer/keuken waar je gezellig kunt ontbijten met elkaar. En het ontbijt is super! Dank je wel voor dit jaar en mochten we volgend jaar weer meedoen met…
Niks ontbreekt
Verblijf waar niks aan ontbreekt.Heerlijke kamer met prachtig uitzicht, lekker bed, lekkere douche, uitgebreid ontbijt. Gr. R en J
Indrukwekkende rust
Cees en Lies,Wat is het heerlijk in jullie B&B! Vannacht onze laatste nacht bij jullie op deze prachtige locatie. Gastvrij, behulpzaam, erg schoon, prima bedden en een heerlijk ontbijt in jullie ook zo mooie recreatieruimte. Jullie verhalen over de boerderij…
Heel mooie accomodatie!!
Lies en Cees Hartelijk dank voor de fijne ontvangst. Deze b&B is wat ons betreft zeer goed bevallen. Heel mooie accomodatie!!Heerlijk geslapen en uitgerust weer wakker geworden. We hopen voor jullie dat je er nog jaren de vruchten ervan mag…
Gezellig met de koeien
Het was een mooi weekend op een leuke plek. Het was gezellig met de koeien. Een grote beestenboel. Ciao, ciao Fantastic four + aanhang + 1
tolle Unterkunft
Wir sind glücklich, dass wir uns für diese tolle Unterkunft entschieden haben.Wir haben uns mega wohl gefühlt und kommen ganz bestimmt wieder und dann bleiben wir länger! Herzlichen Dank für die schöne Zeit.B. & M. aus Wentdorf bei Hamburg
Het was super
Beste Cees, Bedankt voor de gastvrijheid. Het was super. Kamer ruim en het ontbijt was heerlijk. De rondleiding leuk. F., G., J.Deventer
Boer-tastisch!
Boer-tastisch! Wij zochten een B&B op een boerderij met beesten: missie geslaagd! Jullie hebben een mooie b&b waar gastvrijheid op 1 staat. We hebben 4 heerlijke dagen gehad. Th. vond de koeien geweldig en het meehelpen met Cees nog meer.…
Lekker tot rust gekomen
Cees & Lies Hartelijk bedankt!Lekker tot rust gekomen bij de koeien 🙂 V. &. L.
Wonderful stay
Thank you for this wonderful stay at your farm. Kids really enjoyed the stay and the cows 🙂We definitly will be back this year! Rgrds, R.
Mooie kamer en heerlijk terras
1 Nacht heerlijk geslapen en ontbeten in jullie beginnende B en B, mooie kamer en heerlijk terras erbij. Bedankt voor alles en succes met jullie B en B. Groetjes,J. en Y.
Heerlijke nacht
Beste Cees en Lies,Wij hebben hier een heerlijke nacht gehad.Het was een kort verblijf, maar wij voelden ons welkom en thuis! Het is wel erg gehorig.Prima ontbijt met als afsluiter een rondleiding. Bedankt!L., A. en A.Klaver
Dank, dank, dank
Heel hartelijk dank voor het fijne ontvangst en deze heerlijke plek. Dank, dank, dank.We komen zeker terug! D., & M.
Fijn verblijf
Beste Cees en Lies, Heel erg bedankt voor het fijne verblijf 'in de weij'. We hebben genoten van het prachtige uitzicht, het lekkere ontbijt, de rondleiding op de boerderij en jullie vriendelijkheid. Hartelijke groeten,fam. S. uit T.
ein Vergnügen
Cees en Lies, vielen lieben dank für den Aufenthalt in eurer B&B.Es war uns ein Vergnügen in eure Schöne und Gemütliche Betten zu Schlafen.Wir fahren völlig Entspannt und Erholt zurück nach Deutschland in der Lüneburger Heide. Vier Erfolg mit euere…
Heel goed verblijf
Kees en LiesWe hebben fijn gefietst hier in deze omgeving, gelukkig mooi weer gehad.Een heel goed verblijf, het is hier een top locatie.Wij wensen jullie een goede toekomst de komende tijd. Groetjes, de fam. H. uit Loon op Zand
Een heerlijke plek
Cees en Lies Hartelijk dank voor jullie gastvrijheid. We hebben genoten van de stilte en de vergezichten.Een heerlijke plek! G. en E.
Geweldig
Onze eerste ervaring in een Ben B was geweldig: We hadden een fijne tijd!P. en M., Goes
Nice place
Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.
Zeer gastvrije ontvangst
Lies en CeesWij hebben genoten in jullie b&b. Mooie kamer, zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk ontbijt. Groeten,H. &. C.
Top verblijf
We hebben een fijn verblijf gehad,Cees heeft ons goed verwend!Lekker ontbijtjes in de ochtend!!!De rust zelf hier in deze prachtige omgeving.De kamer was heel er netjes.om 't kort; een top verblijf gehad. Groetjes, S & H
Geluksmoment
Zaterdagochtend 7.45 uur. Ik word wakker in Rietzwenk, open de gordijnen, loop naar beneden, pak een kopje heerlijke verse bonen koffie en duik weer het comfortabele bed in.En dan zie ik de mist optrekken, loop naar het raam, open de…
Top locatie
Top locatie met goed ondernemerschap.Zeker een succesverhaal!Geniet van de keuze om samen op deze wijze de toekomst in te gaan.Geef elkaar ruimte om te groeien! N. en S. xxx
Zeer gewaardeerd!
Dank voor het fijne verblijf. Mooi opgezet met een duurzame aanpak.Zeer gewaardeerd!Succes met de drie-poot-business en vast tot ziens. E. & D.
Wat een fijne B&B
Een wilerkoers voor onze zoon in Schijndel, dat betekend overnachten van uit het Noord Oosten, Spijk (GN). Via een speurtocht uitgekomen bij jullie. Wat een fijne B&B. Daar mogen jullie trots op zijn. M., L., M., en A.
Mooie plek
Heerlijk genoten van het uitzicht over de groene wei. Wat een mooie plek. Veel dank voor de gastvrijheid en de twee heerlijke (vroege! 😉 ) ontbijtjes.Een goede zomer gewenst! S. & J.
Enorm gastvrij
Bedankt voor het heerlijk rustige, goed verzorgde verblijf.Prachtige plek en enorm gastvrij! L. &. J.
Macht so weiter...
Liebe Cees und Lies,Wir hatten einen wunderschönen, entspannten Urlaub bei euch. Das Frühstück war sehr lecker, besonders der Fleischsalat war ein Highlight. Wir werden die Kühe heute Abend sehr vermissen.Macht so weiter....Bis zum nächtsen Mal. Liebe Grüße,S. + C.
Heerlijk wakker worden
Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.
Super heerlijk verblijf
Beste Cees & Lies Bedankt voor het super heerlijk verblijf in jullie prachtige nieuwe B&B!We hebben genoten van jullie gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de fantastische koffie!Heel veel succes met jullie nieuwe B&B! We komen zeker nog een keer terug…
Oase van rust
Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.
GEWELDIG
Beste Kees & Lies Als verrassing ben ik hier terecht gekomen voor mijn vrijgezellenfeest.In een woord, het was GEWELDIG! Een top locatie, we hebben ongestoord een super feest gehad. De gastvrijheid is me enorm bijgebleven.Ben blij dat mijn onvergetelijke feestje…
Sinterklaas
Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.
In de wei ... iedereen blij
Wat een mooie locatie! Prachtig gebouw en hele mooie ruime kamers incl. uitzicht. Het ontbijt ... heerlijk! In de wei ... iedereen blij C. en I.
Memorable
Dear Cees and Lies, Thank you for the warm hospitality.Your genuine warmth, personalized tour and attentive care made us feel very welcomed.The clean rooms, delicious breakfast and friendly atmosphere created a memorable experience.We truly felt like among friends, not just…
Perfecte locatie!
Uitvalsbasis voor een feestje in Beek en Donk, perfecte locatie!Heerlijk geslapen & ontbeten op het terras in de zon, van alles voorzien!Nog de rondleiding gehad, erg leuk om te horen en te zien hoe het hier werkt bij Cees en…
Heerlijk rustig
Dank je wel voor de gastvrijheid!Het was hier heerlijk rustig en we konden goed ontspannen.De 4 persoonskamer was mooi en ruim en het uitzicht mooi!We hebben er genoten. Groeten, D,. J. en M.
Vorstelijk ontbijt
Wat een mooie B en B.Heerlijk bed, vorstelijk ontbijt en een gastvrije Boer Cees! Dank voor de goede zorgen V en W-J
Wat een wei(j)dsheid
Wat een rust, wat een ruimte, wat een wei(j)dsheid en wat een prachtige en lieve koeien!We hebben erg genoten van alles!Heerlijk geslapen ook!Die beschuit met muisjes wegens de geboorte van de hondjes passen echt helamaal in de manier waarop jullie…
Wat een heerlijk plekje
Wat een heerlijk plekje om tot rust te komen. Wat een fijn uitzicht en mooi weer (maar of jullie dat in de hand hebben...) Bedankt voor de goede zorgen en gezellige praatjes. D. &. R.
Goed voor elkaar
Heel fijn gehad met de hele familie! We hebben ons heel goed vermaakt. Alles was goed voor elkaar.
Was heerlijk, eigenlijk alles
Twee nachten bij jullie doorgebracht. Het weer zat niet mee, dus komen we zeker met de fietsen nog eens terug!Wat heerlijk, eigenlijk alles! P. - H.
UITSTEKEND Gebaseerd op 34 recensies Geplaatst op Google AlexandreTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ruime en comfortabele kamers met moderne badkamers (wel geen wasgel). Een gastvrije eigenaar en heerlijk ontbijt!Geplaatst op Google André HarsevoortTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Gastvrijheid in boerencontext. Bij Lies en Cees is het fijn logeren. De kamers zijn ruim, de sfeer is fijn en het ontbijt is super!Geplaatst op Google Ilse LucassenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Een heerlijke plek om even weg te zijn. Lieve eigenaren, die zorgzaam om gaan met hun dieren maar ook met de b&b en hun gasten. Wij hebben met onze kids genoten.Geplaatst op Google OlehTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Дуже чисто, комфортно, номера великі, господарі привітні👍👍👍Geplaatst op Google Nick EbbenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik heb er zelf niet geslapen maar een reservering gedaan voor een collega. Hij heeft er heerlijk geslapen en is erg gastvrij ontvangen, alles was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Contact ook via mail met Cees en Lies liep erg soepel, zeer vriendelijke mensen en alle vragen worden snel en netjes beantwoord. Mooie en nette locatie!Geplaatst op Google Niels de HaasTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Cees gaf een geweldige rondleiding van zijn bedrijf. Ook hadden we een BBQ met het vlees van de koeien, echte aanrader het was heerlijk!
















(4,8 / 5)


























































