Blijf op de hoogte
Wat gebeurt
er allemaal
in de wei?

Dag van het kasteel 2026
Boergondisch
Nieuw Worstenbrood
Gastbeoordelings Award 2026
Anderen over ons
Lees wat onze gasten van ons vinden
Komfortables Landidyll
Ich habe eine Nacht im B&B In de Wei übernachtet. Die Gastgeber sind herzlich, das Zimmer war riesig und sehr komfortabel. Beim Frühstück wird auf Lokalität und Nachhaltigkeit geachtet - super.
Auch der Restaurant-Tipp für den Abend war ein echter Volltreffer.
Ich komme jederzeit gerne wieder.
It was very nice
Sadly, we were only there for one night, but we liked it very much. Nice people, clean house and very comfy bed. Awesome breakfast.
Aanrader! Ruime, rustige, splinternieuwe locatie.
Alles royaal en met zorg afgewerkt en ingericht. Veel ruimte en privacy.
Rustige omgeving. Ook in de slaapkamers merk je niet dat er veel mensen in huis zijn. (Wij waren met 9 volwassenen)
Luxe badkamers. Afzuiging in badkamer mag iets meer zijn.
Fijne grote bedden.
Terrassen aan meerdere kanten van het huis. Tip: bij winderig weer is een windscherm fijn. Er was eind april geen zonwering op het terras.
Kleinigheidje: in de keuken graag yoghurtbakjes en grote theebekers.
We waren echt welkom! Top!
Antwoord van B&B In de Wei
Dankjewel Karen voor je review. Fijn dat jullie je zo welkom voelden en het zo naar je zin hadden. We nemen je tips ter harte.
Alles was prima geregeld
Rust, service en gastvrij
Midweekje
Hallo het verblijf als erg prettig ervaren.
Leuke kamer mooie badkamer erg rustig op het verblijf en een goed verzorgd ontbijt.
Wat wij wel prettig vinden is als je s’ morgens voor je naar beneden gaat al even een kop koffie kan drinken die je dan zelf op de kamer kan zetten. Twee kleine verbeterpunten zouden zijn een afval emmertje op de kamer en een paar kapstok haakjes voor jas en badjas.
Maar in het algemeen is het de prijs zeker waard.
En voor we het vergeten we hebben er vlees gekocht en het is een super kwaliteit.
Antwoord van B&B In de Wei
Hoi Sjon en Danja, dank je wel voor jullie mooie beoordeling en de tips. We nemen ze ter harte. Groeten, Lies en Cees
Heerlijk wakker worden
Bedankt voor de goede zorgen!Ook al verbleven wij hier één nachtje, wij hebben genoten! Wat heerlijk wakker worden met uitzicht op de weilanden! Wij komen zeker eens terug! L. & G.
Echt genieten!
Heerlijke overnachting in een mooie comfortabele kamer gehad. Goed verzorgd allemaal en een heerlijk ontbijtje! Het uitzicht was echt genieten! Bedankt voor de gastvrijheid! Groetjes, T., B., O. en L.
Topweekend
Cees en Lies, We hebben hier een topweekend gehad met onze vriendengroep.Bedankt ook voor de rondleiding Vriendengroep Veldhoven-Dongen
Prettige kamer
Hr. en mevr. Wij vonden het een prettige kamer en een heerlijk ontbijt.U was erg vriendelijk en naar mevr. hebben wij gezwaaid.Hartelijk bedankt en tot ziens. G. en T. O., Katwijk aan Zee
Felt at home
Thank you for a nice stay,we felt like at home, we will definitely come back some day. See you soon. M. i K. Dziękujemy za miły pobyt,czuliśmy się jak w domu, na pewno kiedyś wrócimy. Do zobaczenia wkrótce.
Om van te genieten
Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten. Vriendelijke groet,R., A., A., J., J., en J.
Positieve kracht
Beste Cees en Lies, Hartelijk dank voor het verblijf in de B&B.Jullie verhaal heeft ons diep geraakt. Moeilijk om te horen welke dilemma's een boer kan tegenkomen in Nederland.Mooi dat jullie er positieve kracht uit hebben gehaald en de B&B…
Een aanrader!
We werden -ondanks we te vroeg aan kwamen- op een aangename manier ontvangen. Zeer leuke ontvangst.Onze gastheer en gastvrouw hebben ons tot in de puntjes een zeer fijn verblijf verzorgd. Kamer 'Klaver' vonden we heel netjes, erg ruim en knap…
Nice and calm
Thank you for this yummy breakfast and the cozy room. It was really nice and calm.We will probably come again 😀 R. A. and C. Z.
Goede bedjes
Dag Cees, Wij hadden hier een prettig verblijf. Dank voor de rondleiding, ontbijt was heel lekker, goede bedjes en douches... Succes en groeten van,J., J., N. en H.
Voor herhaling vatbaar
Beste Cees en Lies, Wij hebben genoten van ons verblijf op jullie B&B. Zeker voor herhaling vatbaar! Groetjes, M & M
Een geweldige plek!
Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk! Dank voor het prettige verblijf.S. en H.
Netjes verzorgd en aangenaam
Beste Cees en Lies, We hebben een prettig verblijf gehad op jullie mooie b&b.Alles is netjes verzorgd en aangenaam. Vanuit hier mooi de omgeving kunnen verkennen en fijn kunnen ontspannen.Wellicht tot ziens! J. & I. en X.
Zaligheid
Wat een zaligheid hier.Fijn ontvangst, heerlijke koffie, schone kamers. Top. B., N., (voor de 2e keer) & Thera
Ga zo door
We hebben genoten van 't fietsen in de mooie rustige omgeving. En van Uden (leuke stad).Jullie hebben een mooie en ruime bed & breakfast. Goed ontbijt en prima geslapen op de bedden.Ga zo door. Groetjes, P. en T.
Nice place
Such a nice place to spend our first day of the year 2023.We wish you all the best *Thank you for your warm welcome A. & A.
Ontzettend genoten
We hebben ontzetten genoten van heerlijke uitzicht en rustige omgeving. Ook het ontbijt was super verzorgd.Kortom, genoten! Groetjes, Fam. V.
Zalige B&B
Wat een aangename plaats om te verblijven, jullie zalige B&B! We genoten ervan. Rustige kamers, goede bedden, uitnodigend ontbijt en ook lekker en ruim voldoende!Zalige rustige omgeving. Een plaats om terug te komen...!Dankjewel voor de vriendelijke bediening. Groetjes uit Roosdaal,…
Gewoon top!
Beste Cees,Dank je wel voor de fijne tijd die we bij jullie hadden.Alles is keurig op de kamer!We hebben genoten van jullie gastvrijheid en vriendelijkheid, koffie en het ontbijt!!Het was gewoon Top! Dank je wel,R. en S. H.Buchten (L.)
Hele mooie accommodatie
Lieve Cees & Lies Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid! Een hele mooie accommodatie met ruime en fijne kamers. De rondleiding over het erf was leerzaam en het vlees van de BBQ heerlijk 🙂 Vriendegroep uit Hadee 🙂
Hele fijne plek
Beste Boer Cees Dank voor de goede zorgen en de leuke rondleiding! Een hele fijne plek om te zijn!Tot ziens! I.
Dank, dank
Beste fijne Boer Kees 4 prachtdagen doorgebracht in jullie mooie B&B. We hebben genoten van alles, zowel binnen als buiten en het pracht weer eind september werkte ook nog mee.B&B is een pracht lokatie met een pracht boer 🙂 en…
Wij hebben genoten
Lieve Cees & Lies, dankjewel voor het fijne verblijf in jullie gloedjenieuwe B&B! De gastvrijheid was fantastisch. Ondanks dat we "last minute" kwamen omdat er kamers vrij waren en geen èchte koeienfans zijn, was de rondleiding kei leuk. De service…
I-N D-E W-E-I
I-ntens genotenN-ooit meer vergeten D-ank jullie welE-nthousiaste gastheer & gastvrouw W-akker worden in de natuurE-itjes bij 't ontbijtI-n de wei is een toppertje Liefs, G.-B.-R.-J.Deinze (België)
Mooie B&B
Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam. Tot een volgende keer. Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek
Gastvrijheid
Beste Lies & Cees, Bedankt voor de gastvrijheid, we hebben genoten!Wie weet tot ziens! Groetjes, J, E, R, B, R, M, N, M, T, A, R en R.
Mooie plek
Heerlijk genoten van het uitzicht over de groene wei. Wat een mooie plek. Veel dank voor de gastvrijheid en de twee heerlijke (vroege! 😉 ) ontbijtjes.Een goede zomer gewenst! S. & J.
Wat een heerlijk plekje
Wat een heerlijk plekje om tot rust te komen. Wat een fijn uitzicht en mooi weer (maar of jullie dat in de hand hebben...) Bedankt voor de goede zorgen en gezellige praatjes. D. &. R.
Mooie plek
Dankjewel voor de gastvrijheid en alle goede zorgen op deze mooie plek. A. en H. P.
Top weekend
Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend Hartelijke groet,P en A, Alkmaar
Hele fijne, mooie, rustige plek
Lieve Cees & Lies, Hele fijne, mooie, rustige plek, die ons onze lastige situatie laten -> laat (zo ontspannen zijn we) vergeten. We komen graag terug als de koeien buiten lopen en de natuur mooi groen is. Liefs R. en…
Top voor elkaar
Bedankt voor de gastvrijheid!Top voor elkaar!Heerlijk geslapen en een prima ontbijt. S., S., J., M. en T.
Delicious
Le déjeuner était d-e-l-i-c-i-e-u-x.The breakfast was d-e-l-i-c-i-o-u-s. L. J'ai bien aimée le déjeuner, il était vraiment bon. Les lits sont très comfortables et j'ai passé un bonne nuit.I like the breakfast, it's very delicious. The beds are very comfortable and…
Genoten van het verblijf
Wij hebben genoten van het verblijf bij jullie op de boerderij en de voor ons heel andere omgeving.Mogelijk dat wij nog eens langs komen als wij op bezoek zijn bij onze dochter in Nistelrode.Voor wat rest alle goeds toegewenst met…
Gezellig
Gezellig weekend gehad in dit mooie huisje op deze mooie plek.Goed verzorgd en een lekker ontbijt gehad. Groetjes, collega's ABS
Op en top
Beste Cees & Lies, Hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid. Wat een prachtige B&B op een prachtige locatie.Alles is op en top geregeld.Heel veel succes in de toekomst. D. & K. - Achterhoek
Wat een fijne B&B
Een wilerkoers voor onze zoon in Schijndel, dat betekend overnachten van uit het Noord Oosten, Spijk (GN). Via een speurtocht uitgekomen bij jullie. Wat een fijne B&B. Daar mogen jullie trots op zijn. M., L., M., en A.
Heerlijk rustige plek
Heerlijk rustige plek, goede verzorging, mooie wandelomgeving. Stad Helmond heeft ons positief verrast. Groetjes, Mariëlle & Alice
erg gastvrij!
tweede keer bij jullie en het voelde weer erg gastvrij!Bedankt voor de goede zorg. Groetjes, R. & B.
Een echte aanrader
Super leuke & gastvrije gastheer/-vrouw.Mooie rustige locatie met veel groen. Een echte aanrader dus, als dit is waar je naar op zoek bent.Natuurlijk moeten de beestjes {koeien} ook even benoemd worden. Leuke, schuwe, maar toch nieuwsgierige beestjes.Veer succes gewenst, wie…
Welkome afwisseling
Wat een heerlijk verblijf!Heerlijk geslapen, genoten van de rust. De ontvangst was hartelijk en gastvrij.Ontbijt was heerlijk.Een welkome afwisseling in ons stadse bestaan. Bedankt! GroetjesD & L
Hartelijk onthaald
Hartelijk onthaald, ondanks de kleine wijziging in het aantal personen.Gezellig verblijf gehadGoed bedden +++ Bedankt voor het aangename verblijf. Groetjes,E. & K.
Heerlijk ontbijt
Beste Cees, dank je wel voor je gastvrijheid. Kamer was mooi en het ontbijt was heerlijk. H. en W. uit K.
Bed + Breakfast waren TOP
Hallo Cees!Wir waren für eine Nacht auch der Fahrad-Tour zum Meer bei euch. Es hat uns sehr gefallen.Bed + Breakfast waren TOP. Alles is so, wie man es auf einen Bauernhof erwarten darf: seht entspannt, ruhig und mitten im Grünen!…
Top
Zeer gastvrije ontvangst, mooie schone frisse accommodatieHeerlijk geslapen en fijne douche.Ontbijt Top Veel suc6 in de toekomstmisschien tot wederziens D, R, en R. B.
Heerlijk geslapen
Bedankt voor de gastvrijheid. We hebben heerlijk geslapen en genoten van het ontbijt.Mooi om te zien hoe jullie op een duurzame manier werken. Alle goeds!J, H, en V
Lovely time
I have spent lovely time with well sleep and enjoyed the breakfast.I wish you the Marry Christmas and a Happy New Year with family. J. from Poland
ein Vergnügen
Cees en Lies, vielen lieben dank für den Aufenthalt in eurer B&B.Es war uns ein Vergnügen in eure Schöne und Gemütliche Betten zu Schlafen.Wir fahren völlig Entspannt und Erholt zurück nach Deutschland in der Lüneburger Heide. Vier Erfolg mit euere…
Ein toller Aufenthalt
Es war echt ein toller Aufenthalt bei Euch. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Wir kommen bestimmt wieder. Dankeschön für die nette "Gastfreundschaft" Familie M. aus O. und Familie L. aus K.
Top verblijf
Top verblijf op 1e kerstdag.Mooie kamer; Klaver. Heerlijk ontbijt verzorgd door gastvrije Cees.We komen nog een keer terug als de koeien buiten staan! Groet, R. (opgegroeid in Aarle-Rixtel), S. &. J.
Sinterklaas
Als laatste, dat is wel bijzonder.Heerlijk geslapen, super vriendelijke ontvangst met heerlijk ontbijt.Met plezier ga ik, goed uitgerust, weer Sinterklaas spelen. Sint en C. komen zeker terug!C.
We voelden ons thuis
Lies en Cees, Dank jullie wel voor de gastvrijheid. We voelden ons thuis.De rondleiding was leerzaam. We hebben 5 mooie dagen bij jullie doorgebracht. Heerlijk gefietst, mooie streek. Succes met jullie B&B. Groetjes, S. - R. en A. - M.…
Super interessant
Hartelijk bedankt voor een fijn verblijf. We vonden het super interessant om jullie verhalen te horen over het leven op een boerderij en we hebben daar veel van geleerd. P. & L.
Absolute Charme
Lieber Cees und Lies Ein herzliches Dankeschön für eure wunderbare Gastfreundschaft.Ein paar wunderbare Tage auf eurem Hof haben uns sehr gefallen.Wir haben fantastisch geschlafen und haben den morgendlichen Blick in die Natur genossen.Nach einem traditonellem Frühstück haben wir eure Heimat…
Niets tekort
Beste Cees en Lies,In de wei, horen we er allemaal bijZelfs de koeien kijken ons vriendelijk aan,als wij naar een feestje toe gaan.Als je dan de volgende dag wakker wordt,kom je bij het lekker ontbijt niets te kort 🙂 R,…
Zegt genoeg
Dat wij binnen twee weken nog een keer langs zijn gekomen zegt al genoeg over de locatie, ontbijt, ontvangst en gastvrijheid!Heel er bedankt en hopelijk tot ziens! D. en R.
Oase van rust
Heelijk wakker geworden op het boerenland in de wei!Voor de stadse dames een oase van rustFijn verblijf, heerlijke BBQWellicht tot een volgende keer.Bedankt voor de goede zorgen! B., P., M. en M.
Kurz aber erholsam
Es war ein schönes Erlebnis in die Natur Zeit zu verbringen.Es war kurz aber erholsam. W.
Onwijs genoten
Wat een heerlijke plek om even weg te zijn. We hebben onwijs genoten. We komen zeker weer terug 🙂 M. & I.
Dank, dank, dank
Heel hartelijk dank voor het fijne ontvangst en deze heerlijke plek. Dank, dank, dank.We komen zeker terug! D., & M.
Blij in de wei
Ik vond het leuk om te overnachten, M. Ik vind 't poppenhuis leuk, J. Wij waren 🙂 🙂 blij in de wei.
Kort maar krachtig
Beste Lies en Cees, Kort maar krachtig ons verblijf hier. Wat een eer om de 2000e gast te mogen zijn in deze mooie B&B. Bedankt voor de gastvrijheid en de rondleiding.Wellicht tot ziens met de hele familie! Hartelijke groet,J., S.,…
Heerlijke nacht
Beste Cees en Lies,Wij hebben hier een heerlijke nacht gehad.Het was een kort verblijf, maar wij voelden ons welkom en thuis! Het is wel erg gehorig.Prima ontbijt met als afsluiter een rondleiding. Bedankt!L., A. en A.Klaver
Pico bello
We hebben een gezellig weekend gehad.Het zag er heel netjes uit en alles was Pico-bello in orde!Aardige gastheer en gastvrouw!Voor herhaling vatbaar! A., kinderen-schoondochters en klein-kinderen
Wat een rust
Cees & LIesDank jullie wel voor de heerlijke 5 dagen, wat een rust. Jullie gastvrijheid staat bovenaan. Heerlijk ontbijt, mooie kamer, helemaal af.Wij wensen jullie nog heel veel geluk met de B&B en de koeien. Dank jullie wel. Lieve groet,…
Bedankt voor de rust
Bedankt voor de rust, rondleiding en goede zorgen. Wij en de kinderen hebben genoten. H., Y., M. en K.
Macht so weiter...
Liebe Cees und Lies,Wir hatten einen wunderschönen, entspannten Urlaub bei euch. Das Frühstück war sehr lecker, besonders der Fleischsalat war ein Highlight. Wir werden die Kühe heute Abend sehr vermissen.Macht so weiter....Bis zum nächtsen Mal. Liebe Grüße,S. + C.
Boer-tastisch!
Boer-tastisch! Wij zochten een B&B op een boerderij met beesten: missie geslaagd! Jullie hebben een mooie b&b waar gastvrijheid op 1 staat. We hebben 4 heerlijke dagen gehad. Th. vond de koeien geweldig en het meehelpen met Cees nog meer.…
Een aanrader
Op de valreep een overnachting geboekt in jullie b&b. Wat een fijn verblijf!Prachtige ruime kamer, heerlijke bedden en douche en goed ontbijt. En de rust!Zeker een aanrader voor andere gasten! Bedankt en veel succesR., L. en M.
Sin palabras!
Estamos muy agradecidos con el lugar, el recibimiento que tuvimos, la amabilidad y cortesta. Las camas son super comodas, y la umpieza unica. Todo limpio recoqida y ordenado. El desayuno, SIN PALABRAS!!todo bio y muy muy delicioso, sobre todo el…
Mini-vakantie
Een mini-vakantie in eigen land.Warm ontvangst, heerlijke plekDank voor de gastvrijheid. H.
Ontbijt was perfect
Beste Cees, Heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.De kamer was goed, douche lekker warm en ontbijt was perfect. J., J. en G. uit de Achterhoek
Geslaagde mini-vakantie
Onze mini vakantie is zeer geslaagd. We hebben lekker geslapen en heerlijk ontbeten.Bedankt voor jullie gastvrijheid. Fam. S.
De rondleiding was superleuk
Hartelijk dank voor de warme ontvangst. De rondleiding was superleuk.Wij gaan jullie zeker aanraden! Tot ziens. Fam. H.
Het was fantastisch!
Het was fantastisch! Wat hebben we heerlijk gegeven van eigen vlees! Wat een mooie plek om even bij te komen! D. en vrijgezellengroep
Aangenaam verrast
Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk,…
Een dikke zoen
Beste Boer Cees, Jij verdient een dikke zoen. Bedankkt voor goede verblijf en het heerlijke ontbijt! LiefsTeam ShoebyPuttershoek
Best BnB bed view
From a wheelchair user: Amazingly spaced out room, well thought out and planned.Best BnB bed view we have experienced.Welcoming hosts.Already looking forward to the next visit. M. & F.
Een geslaagd weekeindje weg
het was heel leuk, en we hebben veel leuke dingen gedaan. het was een leuk verblijf en we hebben van het ontbijt genoten. groetjes e. ik en mijn gezin hebben heel erg genoten van t klaver. leker eten, mooie dieren.…
Niet vaak zó fijn gehad.
Beste Cees & Lies, Bedankt voor de fijne tijd.We hebben genoten van de BBQ (met vlees van eigen koeien), het uitzicht, de bedden en jullie aandacht voor detail. Wij leven van hotel naar hotel door ons werk en niet vaak…
Wauw!
In een woord WAUW! Wat een toplocatie om te verblijven.Geweldig uitzicht over land en geweldige kamer.Ontbijt was top. Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut.Bedankt voor de gastvrijheid en zeker tot de volgende keer. Groetjes, fam. K.
Perfecte kamer
Mooie plek, perfecte kame en een heerlijk ontbijt. Jammer dat we maar 1 nacht geboekt hebben J. &. M.
Very pleased
We were very pleased with our stay in your very nice B&B.Neat breakfast every day and a nice countryside!And of course so friendly hosts !! Thank you very much for all.B. & R.
Genoten van het fietsen
Genoten van het fietsen in dit gedeelte van Noord-Brabant (55-85 km/dag) en dan lekker eten in jullie 'in de wei', heerlijk slapen en douchen!Een rondleiding op het bedrijf en vervolgens verwerkte 'black angus' mee in de vorm van salades en…
Prachtige vergezichten
Prachtige vergezichtenWat een licht! Wat een rust!Comfortabel van begin tot eindDank voor zoveel goede zorgen en gastvrijheid! R. &. J. uit H.
Twee heerlijke nachten
Twee heerlijke nachten gelogeerd "tussen de koeien".Heerlijk ontbijt! Goed verzorgd! Bedankt,L., R. en L.
Perfect
Wat een geweldige plek!Dank je wel voor de gastvrijheid en het fijne verblijf.Perfect ontbijt.
Fantastisch verblijf
Wat een fantastisch verblijf.Heerlijk ontbijt en een hele leuke rondleiding. Heel erg bedankt voor alles!K., K., S. en A.
Met geen pen te beschrijven
Met geen pen te beschrijvenHoe het voelde om hier te verblijven R & L
Top locatie
Top locatie met goed ondernemerschap.Zeker een succesverhaal!Geniet van de keuze om samen op deze wijze de toekomst in te gaan.Geef elkaar ruimte om te groeien! N. en S. xxx
Lekkere ontbijtjes
Hartelijk dank Lies en Cees, voor de 5 fijne dagen in jullie mooie, goed verzorgde B&B. Hierbij niet ter vergeten de lekkere ontbijtjes, die milieuvriendelijk opgediend werden. Geweldig. Vriendelijke groet,J. T.
Hebben het fantastisch gehad
Hoi Cees & Lies Bedankt voor jullie gastvrijheid!Wij hebben het fantastisch gehad. Erg leuk ook de rondleiding.Wij komen zeker een keer terug. Groetjes, H. & A.
Royaal
Wat een fijne plek om aan te komen, zo in de avondschemer. De slaap- en badkamer zijn royaal!. We hebben heerlijk geslapen, gedoucht, ontbeten en vooral genoten 🙂 Succes met dit prachtige concept! R. en A.
Dank voor de goede zorgen
Dank voor de goede zorgen, gastvrijheid en fijne, comfortabele kamer! Jammer dat het weer slecht was, maar daar kunnen jullie niets aan doen :0 Groetjes,M., M. en J.
ein tolles Wochenende
Dankeschön an Lies und Cees, Wir hatten ein tolles Wochenende bei Euch, es war sehr gemütlich und wir fanden es toll in der wunderschönen Umgebung. Wir kommen gerne wieder. S, F, und J-Paus Mettmann bzw Voorschoten
Merci
Merci beaucoup pour ce bel accueil et pour la visite de la ferme.Nous uviendrons avec plaisir dans ce bel etablissement! C., P. et. R.
UITSTEKEND Gebaseerd op 34 recensies Geplaatst op Google AlexandreTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ruime en comfortabele kamers met moderne badkamers (wel geen wasgel). Een gastvrije eigenaar en heerlijk ontbijt!Geplaatst op Google André HarsevoortTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Gastvrijheid in boerencontext. Bij Lies en Cees is het fijn logeren. De kamers zijn ruim, de sfeer is fijn en het ontbijt is super!Geplaatst op Google Ilse LucassenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Een heerlijke plek om even weg te zijn. Lieve eigenaren, die zorgzaam om gaan met hun dieren maar ook met de b&b en hun gasten. Wij hebben met onze kids genoten.Geplaatst op Google OlehTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Дуже чисто, комфортно, номера великі, господарі привітні👍👍👍Geplaatst op Google Nick EbbenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik heb er zelf niet geslapen maar een reservering gedaan voor een collega. Hij heeft er heerlijk geslapen en is erg gastvrij ontvangen, alles was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Contact ook via mail met Cees en Lies liep erg soepel, zeer vriendelijke mensen en alle vragen worden snel en netjes beantwoord. Mooie en nette locatie!Geplaatst op Google Niels de HaasTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Cees gaf een geweldige rondleiding van zijn bedrijf. Ook hadden we een BBQ met het vlees van de koeien, echte aanrader het was heerlijk!
















(4,8 / 5)



























































