Een aanrader

Op de valreep een overnachting geboekt in jullie b&b. Wat een fijn verblijf!
Prachtige ruime kamer, heerlijke bedden en douche en goed ontbijt. En de rust!
Zeker een aanrader voor andere gasten!

Bedankt en veel succes
R., L. en M.

Hele goede keuze

Een herhalingscursus EHBO in Eindhoven gecombineerd met een weekend bij jullie.
Hele goede keuze geweest.

T., J. en F.

Wunderschön

Wir möchten Ihnen Dankeschön sagen für die wunderschöne Ferienwohnung.
Sehr liebevoll und mit Geschmack eingerichtet. Es hat uns an nichts gefehlt.
Vielen Dank auch für die sehr nette und persönliche Betreuung und für das leckere Frühstück von Ihnen.

Grüße,
A., J., N., & F.

Heerlijke nacht

Goedemorgen Cees en Lies

Na een heerlijke nacht slapen en een lekker ontbijt trekken wij door naar Frankrijk.

Wat een mooie plek hebben jullie hier.
Wij hopen nog een keer terug te komen en dan alles van jullie b&b en boerderij te mogen zien,

Heel veel succes en op naar meer gasten in jullie B&B. Wij hebben jullie aanbevolen bij de fam.

Liefs,
M., E., L., en E.
Lisse
Kamer Klaver

Fijne ervaring

Vanuit België kwamen we met de (klein)kindjes op de boerderij! Het was een fijne ervaring. We hebben er van genoten!

Dankjewel Lies en Cees
A., D., S. - A.

Heerlijke nacht

Beste Cees en Lies,
Wij hebben hier een heerlijke nacht gehad.
Het was een kort verblijf, maar wij voelden ons welkom en thuis! Het is wel erg gehorig.
Prima ontbijt met als afsluiter een rondleiding.

Bedankt!
L., A. en A.
Klaver

Zalige B&B

Wat een aangename plaats om te verblijven, jullie zalige B&B! We genoten ervan. Rustige kamers, goede bedden, uitnodigend ontbijt en ook lekker en ruim voldoende!
Zalige rustige omgeving. Een plaats om terug te komen...!
Dankjewel voor de vriendelijke bediening.

Groetjes uit Roosdaal, België!

Fantastisch!

Bedankt voor het fijne verblijf. D. vond het fantastisch!

Highlight

Lieber Cees, liebe Lies,

eine tolle Entscheidung bei euch ein Zimmer zu buchen.
Vielen Dank für Eure Gast- und Kinderfreundlichkeit!
Die Dips zum Frühstück sowie die Aussicht waren unsen morgenliches Highlight.

Ein letztes DANKE!

Die 4 S. aus der Nähe von Nürnberg

Om van te genieten

Bedankt voor het fijne verblijf. We hebben hier heerlijk geslapen en ook het ontbijt was om van te genieten.

Vriendelijke groet,
R., A., A., J., J., en J.