Een aanrader!

We werden -ondanks we te vroeg aan kwamen- op een aangename manier ontvangen. Zeer leuke ontvangst.
Onze gastheer en gastvrouw hebben ons tot in de puntjes een zeer fijn verblijf verzorgd. Kamer 'Klaver' vonden we heel netjes, erg ruim en knap ingericht.
Dit voor de hele B&B. Ook erg kindvriendelijk. Een leuke formule met o.a. de erg mooie (vooral de grote ramen) gezamenlijke keuken/living.
Een erg mooie landelijke omgeving, met een mooi nabij gelegen bos 't Hurkske. We kregen ook via de B&B gemakkelijk toegang tot nabij gelegen activiteiten/ eetzaken.
In 't algemeen: een aanrader!
En verder nog veel succes en werkgenot!

Vanuit België - K., E., L. en A.

Heerlijk rustig

de B en B heeft alles wat je nodig hebt. Je kunt lekker een spelletje doen. De slaapkamers zijn OK. Het ontbijt is maatwerk en Cees is een topvent.

M., C., J. en M.

Wat een fijne B&B

Een wilerkoers voor onze zoon in Schijndel, dat betekend overnachten van uit het Noord Oosten, Spijk (GN). Via een speurtocht uitgekomen bij jullie. Wat een fijne B&B. Daar mogen jullie trots op zijn.

M., L., M., en A.

Tervitused Eestist

Väga monus, rakulik koht!
Tähame puhkuse eest!

M., I,. & K.

Twee heerlijke nachten

Twee heerlijke nachten gelogeerd "tussen de koeien".
Heerlijk ontbijt! Goed verzorgd!

Bedankt,
L., R. en L.

Fijn verblijf

Beste Cees en Lies
We hebben een fijn verblijf gehad. We zijn goed ontvangen, zeer gastvrij en vriendelijk.
Heerlijk ontbijt en een mooie kamer.

We hebben een fijne nacht gehad en een leuke dag
en een leuk ritje gehad achterop de rug van de koe (grapje)

met vriendelijke groet
K., A., A. en L.

We hebben genoten

Bedankt voor het fijne verblijf.
Mooie rondleiding. We hebben genoten.

S., I., T. & N.

Heel lekker ontbijt

Beste Cees & Lies,
Fijn ontbijt, netjes, héél lekker ontbijt.
Leuk dat we een rondleiding op de boerderij konden krijgen.

B.,M.,S.,B. en F.