Cees en Lies
We hebben het prima gehad in jullie B en B
Mooie schone kamer en goed ontbijt.
Mooi vertrekpunt voor een mooie fietstocht in het mooie Brabant.
Fam. v. D.
Tag: Timothee
Cees en Lies
We hebben het prima gehad in jullie B en B
Mooie schone kamer en goed ontbijt.
Mooi vertrekpunt voor een mooie fietstocht in het mooie Brabant.
Fam. v. D.
Wat een prachtig uitzicht!!
Super bedankt voor alle goede zorgen,
Groetjes van de doktersassistentes Cardio Bernhoven
Fijne ruime kamers, heerlijk bed, goede douche, prachtige omgeving, mooie wandelingen gemaakt. Kortom,..... top weekend
Hartelijke groet,
P en A, Alkmaar
Uitvalsbasis voor een feestje in Beek en Donk, perfecte locatie!
Heerlijk geslapen & ontbeten op het terras in de zon, van alles voorzien!
Nog de rondleiding gehad, erg leuk om te horen en te zien hoe het hier werkt bij Cees en Lies.
We komen zeker nog een keer terug!
Dank, M & M
Hallo,
Wij hebben er echt van genoten. Zalig geslapen en mooie herinneringen.
Groetjes, S & C uit Spanje
Bedankt voor de fijne overnachting, goed geslapen op een rustige plek. Heerlijk ontbijt met het geluk dat we dit op het terras hebben kunnen eten.
Kort maar goed verblijf!
Groeten, J. en M.
Lies en Cees
Wij hebben genoten in jullie b&b. Mooie kamer, zeer gastvrije ontvangst en een heerlijk ontbijt.
Groeten,
H. &. C.
Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk, ook bij minder dan 10°C hebben we heerlijk in het zonnetje kunnen ontbijten. We kunnen bijna niet wachten om weer terug te komen als de koeien voor onze neus mogen grazen. Dan is het plaatje pas ècht compleet!
M. &. W.
Bedankt voor jullie gastvrijheid. Mooie en schone kamer, heerlijk geslapen.
Zeker een aanrader.
Heel veel succes met jullie B en B.
J en A