Perfecte locatie!

Uitvalsbasis voor een feestje in Beek en Donk, perfecte locatie!
Heerlijk geslapen & ontbeten op het terras in de zon, van alles voorzien!
Nog de rondleiding gehad, erg leuk om te horen en te zien hoe het hier werkt bij Cees en Lies.

We komen zeker nog een keer terug!
Dank, M & M

Aangenaam verrast

Dank jullie wel voor dit gastvrije verblijf. Aangenaam verrast door de uitwerking van het "in de wei"-concept; jullie hebben aan alles gedacht, heel sfeervol om in de wei aan de wei te zitten. Het dakterras bij de kamer is heerlijk, ook bij minder dan 10°C hebben we heerlijk in het zonnetje kunnen ontbijten. We kunnen bijna niet wachten om weer terug te komen als de koeien voor onze neus mogen grazen. Dan is het plaatje pas ècht compleet!

M. &. W.