Bedankt voor het heerlijke verblijf in jullie rustgevende B&B.
We hebben genoten.
Mooie kamer + heerlijk ontbijt.
B. + A. uit L.
Tag: Timothee
Bedankt voor het heerlijke verblijf in jullie rustgevende B&B.
We hebben genoten.
Mooie kamer + heerlijk ontbijt.
B. + A. uit L.
Bedankt voor alweer een zeer aangenaam verblijf.
Veel liefs,
J.
Tak, for opholdet. Det smagte godt.
Bjorn og Netti
Wir sind glücklich, dass wir uns für diese tolle Unterkunft entschieden haben.
Wir haben uns mega wohl gefühlt und kommen ganz bestimmt wieder und dann bleiben wir länger!
Herzlichen Dank für die schöne Zeit.
B. & M. aus Wentdorf bei Hamburg
Such a nice place to spend our first day of the year 2023.
We wish you all the best *
Thank you for your warm welcome
A. & A.
Bedankt voor de gastvrijheid!
We hebben genoten van het weekend, de boerderij, de mooie kamer, het lekkere ontbijt en de leerzame rondleiding.
Groetjes,
R en M uit Dronten
Dank je wel voor de gastvrijheid, de goede bedden en het heerlijke ontbijt!
Super!
Een groet van,
A en E P
Holten
Dank voor het verblijf in jullie mooie B&B.
Mooie kamers, schoon en goed ontbijt.
De rondleiding was ook erg leuk en leerzaam.
Tot een volgende keer.
Gr. D en M van Vintage&Zo uit Spanbroek
Dankeschön an Lies und Cees,
Wir hatten ein tolles Wochenende bei Euch, es war sehr gemütlich und wir fanden es toll in der wunderschönen Umgebung.
Wir kommen gerne wieder.
S, F, und J-P
aus Mettmann bzw Voorschoten
Wir waren zwar nur sehr kurz Eure Gäste, haben uns jedoch vom ersten Moment an sehr wohl gefühlt und kommen ganz sicher noch einmal hier her zurück!
Vielen Dank für das phenomenale Frühstück!
Dank je wel.
N. &. J. aus Hamburg