ff een paar dagen er tussenuit om te ontspannen en genieten van de rust en natuur. Jullie hebben een prachtige B&B waar jullie trost op mogen zijn.
Bedankt voor alles en veel succes en gezondheid voor de toekomst.
F. & M.
Tag: Timothee
ff een paar dagen er tussenuit om te ontspannen en genieten van de rust en natuur. Jullie hebben een prachtige B&B waar jullie trost op mogen zijn.
Bedankt voor alles en veel succes en gezondheid voor de toekomst.
F. & M.
Beste Cees en Lies,
Op zoek naar een slaapplaats voor ƩƩn nacht, kwam ik als boerendochter een onweerstaanbaar adres tegen: In de wei.
We hebben hier een heerlijk ontspannen middag op de Fat-Boy-schommelstoelen doorgebracht, fantastisch gegeten bij tip-restaurant "De Trambaan" en een ontspannen avond op de luie banken in de ontmoetingsruimte. Goed geslapen, fantastisch ontbijt.
Wellicht tot ziens,
en groetjes aan de koetjes.
J. en J.
Bedankt voor het lekkere ontbijt in jullie mooie B&B!
vriendelijke groet,
J. & D.
Prachtige B&B, prachtige plek
Zeer vriendelijke eigenaars
In ƩƩn woord: Klasse
R. en B.
Kluse
een ontspannen groet.
P. & Y.
It's nice to see such a friendly hosts in a beautiful countriside, with excelent food.
Thank you very much
S. P.
Slovenia
Slechts 1 nachtje geweest, maar wat een geweldige plek! Gastvrij, ruime kamer met een heerlijk bed. Niets om over te klagen!
Ontbijt hebben we van genoten, vers en de vleessalade was heerlijk!
Dank voor het prettige verblijf.
S. en H.
Bedankt voor een heerlijk weekend, heerlijk geslapen en wat een lekker ontbijt.
We komen hier zeker weer naar terug en dan doen we de rondleiding ook.
Groetjes,
R. en L.
Wat een aangename plaats om te verblijven, jullie zalige B&B! We genoten ervan. Rustige kamers, goede bedden, uitnodigend ontbijt en ook lekker en ruim voldoende!
Zalige rustige omgeving. Een plaats om terug te komen...!
Dankjewel voor de vriendelijke bediening.
Groetjes uit Roosdaal, Belgiƫ!
Hartelijke ontvangst
Prima bed/douche
Heerlijk ontbijt
Top - bedankt!
W. & I.